Iran Varzeshi

ژاردیم: مدت زیادی در موناکو نخواهم ماند

-

لئونــاردو ژاردیم، مربی موناکو گفته که شاید در آینده به باشگاه دیگری برود. او البته گفته که تاکنون پیشــنهاده­ای رسیده را رد کرده است. ژاردیم با موناکو در فصل گذشته قهرمان لیگ فرانسه شد و به نیمهنهایی لیگ قهرمانان هم رســید. اما آنهــا در این فصل نتوانســته­اند پا به پای پاری سنژرمن پیش بروند. از ژاردیم پرســیدند که اگر حضور در پاری سنژرمن به او پیشنهاد شود، این شغل را خواهد پذیرفت و او پاســخ داد که ممکن اســت از موناکو برود: «من اصا نمیخواهم اســم باشــگاهی را بیاورم. الزم نیست برای خودم تبلیغ کنم. من هرگز در باشــگاهها­ی قبلــیام زیاد نماندهام چون همیشــه خود را تحت فشــار میگذارم تا بــه جاهای باالتری برســم. این ایده در من عوض نشــده و من فقــط حاضرم موناکو را به مقصد باشــگاهی ترک کنم که بزرگتر باشــد. پیشــنهاده­ایی داشــتهام اما باشــگاهها­ی کمی هستند که پروفایل مناســب را داشته باشــند. شاید در اروپا تنها ده، دوازده باشــگاه چنین وضعیتی داشته باشند. از حضور در موناکو راضیام و به قراردادی که یک سال (تا )2020 تمدیدش کردم احترام میگذارم.»

ژاردیم همچنین میپذیــرد که فاصله بیــن موناکو و پیاسجــی در این فصل زیاد بوده اســت: «هدف ما این اســت که تا جای ممکــن کارآمد بــازی کنیــم. پیاسجی با ســرمایهگذ­اریهایش تیمی قدرتمند ساخته که میتواند هر چیزی را فتح کند. ما همیشه میخواهیم شکستشان دهیم اما باید تفاوتی که بیــن ما وجــود دارد را در نظر داشــته باشیم.»

فابینیــو، بازیکــن موناکو مــورد توجه پیاسجی بــود امــا در نهایــت در موناکو ماندنی شــد. ژاردیم گفت: «با او دو، سه بار در تابستان صحبت کردم. او فردی استثنایی است و درک کرد که باشگاه در این دوران به او نیاز دارد. هر تابســتان، همه فکر میکنند که او از جمع ما خواهد رفت اما او همیشــه فردی حرفهای مانده اســت و به دنبال دعوا نیســت.» دیدار یکشــنبه بــا پیاسجی در ورزشــگاه لویی دوم، اولین رویارویی کیلیان امباپــه با تیم ســابقش خواهد بــود. ژاردیم میگویــد که رابطه او با این بازیکن به خوبی تمام شــد، در حالی که شایعات حاکی از آن بود که این دو مشــکل داشتهاند: «همه چیز بین مــا عالی به پایان رســید. من گفتم که انتظار داشــتم کیلیان در دفاع بیشتر تاش کند و عملکردهای آخرش برای باشگاه خوب نبود. اما این حــرف را درباره بنژامین مندی هم زدم ولی کســی آن را مطرح نکرد. درباره این موضوع اغراق کردند و مشکل خاصی بین ما نیست.» لیگ قهرمانان اروپامرحله گروهي(دور پنجم) چهارشنبه اول آذر گروه زسکامسکو.................................................................................... بنفیکا 20:30 بازل. ............................................................................. منچستریونا­یتد 23:15 گروه پاريسنژرمن........................................................................... سلتیک 23:15 اندرلشت. ............................................................................ بایرنمونیخ 23:15 گروه قره باغ.......................................................................................... چلسي 20:30 اتلتیکوماد­رید..................................................................................... رم 23:15 گروه یوونتوس.................................................................................... بارسلونا 23:15 اسپورتینگ لیسبون. ......................................................... المپیاکوس 23:15

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran