Iran Varzeshi

شكست نساجــي

-

حســاسترين بــازي هفته چهاردهم برنده نداشــت. تالش بازيكنــان دو تيم خونه به خونــه و ملوان در انزلي بدون گل به پايان رسيد.

نتيجهاي كه براي شــاگردان نكونام اصال خوب نبود. اگر چه دستنشــان هم بايد خوشــحال باشــد كه بازنده نبوده است اما در شيراز شاگردان علي اصغر كالنتري يك پيروزي پرگل را رقم زدند.

آنهــا تيــم شــهرداري تبريز را با حســاب 3 بر يك شكســت دادند و صعود قابل توجهــي در جدول ردهبندي داشتند. محمدمهدي نظري دو گل از سه گل تيمش را در اين بازي زد. تيم بادران هم در يك بازي سخت و حساس مس كرمان را با يك گل از پيش رو برداشــت و دوباره به جمع مدعيان نزديك شــد اما تيم ماشينســاز­ي سرانجام به پيروزي رســيد، آن هم مقابل تيم رده دومي نســاجي مازندران. مهدي پاشــازاده شــايد فكرش را هم نميكرد كه بازي را به شاگردان رســول خطيبي واگذار كند. مس رفســنجان هم پس از ســه هفته ناكامي توانست در قم با پيــروزي 2 بر صفر مقابل صبا از بحران خارج شــود. تيم علي ســامره فوتبال خوبي را به نمايش گذاشت. آلومينيوم اراك هم با گل دقيقه 90+5 شهرداري ماهشهر را شكست داد و ســه امتياز بــاارزش را در خانه حفــظ كرد. راهآهن در ســيرجان فقط دو دقيقه كم آورد تــا با امتياز از زمين گلگهر سيرجان خارج شــود. برق شيراز هم در بوشهر به تســاوی يك بر يك رضايت داد و در آخرين بازي هم تيم نفت مســجد سليمان با پيروزی مقابل اكسين فاصلهاش را در صدر با مدعيان بيشتر كرد.

فجرسپاسي 3 ......................... شهرداري تبریز یک گلها: محمدمهدي نظــري(44،37) ، حميد جوكار(88) براي فجر و علي پورمحمد(46) براي تبريز خونه به خونه بابل صفر .................... ملوان انزلي صفر بادران تهران یک- مس کرمان صفر گل: كريم اسالمي )76( ماشینسازي تبریز یک ......... نساجي مازندران صفر گل: حامد پاكدل )14( صباي قم صفر................................. مس رفسنجان 2 گلها: علياكبر حيدرنيا(53)، بهرام رشيد فرخي(58) آلومینیوم اراك 2 ............... شهرداري ماهشهر یک گلها: حسين احمدلو(08)، ميثم آقايي(5+09) براي اراك گلگهر سیرجان یک ............................. راهآهن صفر گل: علي خسرو نژاد(88) ایرانجوان بوشهر یک............... برق جدید شیراز یک گلهــا: پوريــا آريا كيــا(13) بــراي برق شــيراز، اويس كردجهان(54 - پنالتي) براي بوشهر نفت مسجدسلیمان یک ................ اکسین البرز صفر گل: عباس عسگري(54 - پنالتي)

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran