Iran Varzeshi

مشاور بازنشسته29 ميليون در سال حقوق گرفت!

-

طبق گزارش خبرگزاري فارس در دوره مديريت طاهري افراد بازنشستهاي مشغول به كار بودهاند كه از اين باشگاه حقوقهاي نجومــي دريافــت ميكردنــد. در گزارش فارس آمده: «برخي از افراد بازنشســته­اي كه در باشــگاه پرســپوليس مشغول به كار بودند پس از اينكه در يكي دو ســال اخير سختگيريهاي­ي براي اشتغال بازنشستگان لحاظ شــده بود، تنها از مديريت و معاونت تقليــل درجه يافته و بهعنوان مشــاور و يا كارشــناس در اين باشگاه مشــغول به كار شــدند تا به نوعي يك بــار ديگر دور زدن قانون را در باشــگاه پرســپوليس از سوي طاهري و برخي از زيرمجموعها­ش شــاهد باشــيم. البته منع بهكارگيري بازنشستگان در باشگاه پرسپوليس تنها گريبان آبدارچي و راننده ســابق برانكو را گرفــت و اين دو نفــر از كار بركنار شــدند اما ســاير نفرات كماكان بر سر پستهاي خود باقي ماندند و حقوقهاي ميليوني خود را دريافت كردند. در اين بين فردي به نام «م-ف» كه بهعنوان مشاور مالي اداري باشــگاه پرسپوليس در زمــان مديريــت طاهري فعاليــت ميكرد (اين شــخص چند وقتي اســت از باشگاه پرســپوليس رفته اســت) طبــق اطالعات بازنشســتگ­ان و يــا بازخريد شــدگان به كارگيري شده در باشگاه پرسپوليس كه به صورت پارهوقت و ساعتي فعاليت ميكرده است، ماهي حدود 8۴ ميليون ريال، حقوق ميگرفته اســت و اين در حالي اســت كه طبق نامهاي كه در پايين مشاهده خواهيد كرد و امضاي طاهري پاي آن موجود است اين فرد از آبان ۴۹31 و طي مدت يكســاله تا تاريخ آبان 13۹5 به جز حقوق مبلغي در حدود بيــش از 02۹ ميليون ريال دريافتي داشــته است و مشــخص نيســت فردي بازنشســته كه تنها بهعنوان مشاور در اين باشگاه فعاليت داشته، چرا بايد چنين رقمي دريافت كند؟»

در گزارش فوق به اين مساله اشاره شده كه اكثريت بازنشستگان باشگاه پرسپوليس از وقتی كه طاهري در اين باشگاه سكاندار مديريت شــده وارد پرســپوليس شدند و ميتــوان در اين خصوص از افرادي همانند «م-ف»، «ح-ع»، «د-ي» ...و نام برد ضمن اينكه برخي بوقچيها در باشگاه پرسپوليس مبالــغ و اقالمــي را دريافــت كردهاند كه خبرگزاري فارس به زودي با ارائه اســنادي در مورد نحوه دريافتيهاي برخي بوقچيها اطالع رســاني خواهد كرد. بوقچيهايي كه عالوه بر شيپور به دست بودن، قلم به دست هم بودند و در حوزه فرهنگ و اطالع رساني نيز كمك حال مديرعامل بودند!

البته حاجي بيگي كه حدود سه چهار ماه اســت به عضويت هيات مديره باشگاه پرســپوليس درآمده گفته اســت: «مسائل عنوان شــده در حد حرف اســت. حداقل از زمانــي كه من در هيات مديره باشــگاه پرســپوليس بودهام همه مــوارد مربوط به مسائل مالي چه پرداختي و چه دريافتي به هيات مديره گزارش شــده و خداي نكرده هيچ مســاله تخلف و يا غيرمعقولي در آن ديده نشده. اگر هم اسناد منتشر شده براي ســالهاي قبل باشــد آن را قطعا پيگيري خواهيم كرد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran