Iran Varzeshi

پوچتينو: قرعه ما را ترسانده بود

-

موريسيو پوچتينو مربي تاتنهام اعتراف كرد وقتي قرعهكشــي تيمــش در مرحله گروهي ليگ قهرمانان مشخص شده خيلي ترســيده و نگران بوده. مربــي آرژانتيني بعد از پيروزي 2 بــر يك تيمش در زمين دورتموند كه صدرنشيني شان در گروه H را قطعي كرد، اين حــرف را زد. تاتنهام با ســه امتياز اختالف نسبت به مدافع عنوان قهرماني، رئال مادريد در صدر جدول قرار گرفته و در بازي آخر ميزبان آپوئل نيكوزيا اســت. فصل قبل در پايان بازي پنجم در گروه بسيار آســانتري كه تيمهاي موناكو، لوركوزن و زسكامسكو در آن قرار داشتند، حذف تاتنهام قطعي شده بود.

پوچتينــو گفت: «فصــل قبل قرعه را كه ديديم با خودمان گفتيم شــانس خوبي براي صعود به مرحله حذفي داريم اما اين فصل وقتــي حريفان خود را شــناختيم، ترســيديم، گفتيم مبارزه ميكنيم و چيز ديگري نگفتيــم و حاال ما در باالي جدول هســتيم. ســخت بود چون رئال مادريد، بوروســياد­ورتموند و آپوئل رقباي سختي هســتند اما تالش كرديــم از فوتبال لذت ببريم و رقيب ســختي باشــيم و هر بازي را ببريــم. از نتيجه راضــيام همينطور از صدرنشــيني اما مــا منتظر بــازي بعدي هستيم.»

پوچتينــو ميتوانســت بــه برخــي بازيكنانش اســتراحت بدهــد با اين فرض كه بازي دو هفته بعد صدرنشينيشـ­ـان را تضمين ميكند امــا او از هري كين و دله آلي استفاده كرد كه اخيرا مصدوم بودند و همچنين دني رز كه در باخت شنبه مقابل آرســنال حتي روي نيمكت هم ننشست. رز بــا بازي خوب خود جايگاهش را توجيه كرد، كين پاســخ گل پير امريك اوباميانگ را داد و آلــي به زيبايي بــه هئونگ ميون سون پاس گل داد.

پوچتينو گفت: «از آلي راضي ام. او در اين پســت راحت است، ميتواند پشت سر مهاجمان بازي كند يا نقش شــماره هشت را داشته باشــد چون كيفيت و استعداد و ظرفيت انطباق با پستهاي مختلف را دارد اما فقط از او راضي نيســتم بلكه همه تيم خوب بودند. دنــي رز هم عالي بود، بعد از 10 ماه مصدوميت اصال آسان نيست.»

دورتموند حاال براي سومي و رسيدن به ليگ اروپا ميجنگد و اين فشار را بر پيتر بوژ بيشتر ميكند. تيم او كه در شش بازي آخرش تنها يك برد داشــته شــنبه بازي مهمي با شالكه روي فرم دارد در شهرآورد رور: «اعتماد به نفس تيم كم شــده و اين طبيعي است وقتي شما براي مدتي طوالني برنده نميشــويد. بايد شــهرآورد شنبه را ببريم، فقط پيروزي اســت كه به حســاب ميآيد. فكر نميكنم اين بازي ميتوانست زمان بهتري داشته باشد.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran