Iran Varzeshi

ساري: نميتوانم اينسينيه را كنار بگذارم

-

مائوريتســ­يو ســاري، مربي ناپولي گفته كــه نميتواند لورنتزو اينســينيه را نيمكتنشــي­ن كند. او اميدوار اســت منچسترســي­تي در ديدار پايانياش در ليگ قهرمانان، شاختار دونتسك را ببرد و بخت صعود براي ناپولي حفظ شود.

ناپولي توانست شاختار را سه بر صفر با گلهاي اينســينيه، پيوتر زيهلينسكي و دريس مرتنس شكســت دهد. به اين ترتيب آنها اميد خود براي صعود را حفظ كردند. با توجه بــه برتري ناپولي مقابل شاختار در ديدارهاي رودررو، اگر ناپولي در آخرين ديدار خود در مرحله گروهي فاينورد را ببرد و منچسترســي­تي هم در اوكراين پيروز شــود، ناپولي به دور بعد راه مييابد.

ســاري گفت: «عملكرد امشب ما، به محض آنكه ســطح پــرس هافبكها افزايش يافت، خوب شــد. ما در ‪35 03،‬ دقيقه اول مســابقه زجر كشيديم و آنها خوب پاس ميدادند امــا در اواخر نيمه اول حركاتشــان را خــوب قطع كرديم. از عملكــرد تيم راضي هســتيم و ثابت كرديم كه براي ما اروپا هم مهم اســت اما متاســفانه سرنوشــت ما در دستان ما نيســت. بايد در هلند پيروز شــويم و منتظر بمانيم و اميدوار باشيم.»

كاليدو كوليبالي محروم بود، فوزي غالم مصــدوم بود و ماريــو روي هم به آمادگــي نرســيده. با اين حــال ناپولي كلينشيت كرد: «عملكرد دفاعي خوبي داشتيم. از عملكرد كريستين ماجو راضي هستم. او مدتها بود كه بازي نكرده بود ولي حاال دارد بيشتر بازي ميكند. آفرين بــه او كه در چنين وضعيــت فيزيكي و رواني خوبي است. ما حس كرديم حريف در توپهــاي عمقي ضعيف اســت. در نيمه اول در زمانبنديما­ن اغلب اشتباه ميكرديم و مهاجمانمان در آفسايد قرار ميگرفتند. در نيمه دوم اوضاع بهتر شد و توانستيم به دستاورد خوبي برسيم.»

اينســينيه توانست با شوت كاتدار پاي راســتش قفــل دروازه شــاختار را بشكند. ساري گفت: «اين لورنتزو است. او در سه سال گذشــته بسيار پيشرفت كرده و بازيكني در كالس جهاني شــده است. به نظرم نبايد در سيستم چرخشي، او را از تركيب كنار گذاشت چون بازيكن خيلي مهمي اســت. ما ميتوانيم در 20 دقيقه پاياني به او اســتراحت بدهيم اما اينكه بخواهم از ابتدا او را در تركيب قرار ندهم ممكن نيست.»

ســاري در ثانيــه 23 بــازي روي نيمكت نشســته بود و داشت يادداشت مينوشت. از او پرسيدند چه چيزي بوده كه در همان اوايل مسابقه بايد مينوشته و او گفت: «ليست خريد فردا بود!»

پائولــو فونســكا، مربــي شــاختار دونتسك هم از اينســينيه تمجيد كرد: «بازي تا وقتي كه اينسينيه گل زد بسيار متعادل بود. تيم ما عالي مقاومت كرد تا اينكه آن لحظــه نبوغآميز لورنتزو از راه رسيد. تا آن هنگام، دو فرصت برتر بازي از آن ما بــود. ناپولي فرصتهاي گلزني زيادي تا آن لحظه نداشــت. پس از آنكه اينســينيه ناگهان دروازه مــا را باز كرد، مجبور شــديم به جلو برويم و فضاهاي بيشــتري باز شد. با توجه به عملكرد ما، نتيجه سه بر صفر بسيار ناعادالنه است.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran