Iran Varzeshi

بيرانوند با هويت برادر كوچكترش بازي نميكند!

-

يــك روز بعــد از ماجــراي درگيري بيرانونــد با هواداران پرســپوليس و اتفاقات حاشيهاي ايجاد شده توسط اين دروازهبان، شــايعه جديدي در مورد او به گوش رسيد تا حواشــي دربــاره گلر يــك قرمزها ادامه داشته باشد. طي اطالعاتي كه يك خبرنگار در كانــال تلگرامياش ارائــه داده نام اصلي بيرانونــد محمدرضاســ­ت و او كــه خودش متولد ســال 1367 است از اسم و سال تولد برادر كوچكترش عليرضا كه چهار سال از او كوچكتر است استفاده كرده. طبق اطالعات ارائه شــده توســط يكي از همواليتيها­ي بيرانونــد، محمدرضا صفر بيرانوند دروازهبان تيــم ملي ايران متولد ،1367 فرزند مرتضي صفر بيرانوند متولد روســتاي ســرابياس از كرگاه غربي، بخش مركزي خرم آباد اســت. محمدرضا هويت بــرادر كوچكترش عليرضا (متولد )71 را در اختيار گرفته و غير قانوني، با تقلب، در تمام ردههاي ســني پايه بازي كرده است.»

همشــهري بيرانوند گفته او در خرداد ۴۹ در مصاحبــه با يــك خبرگزاري هويت عليرضاي واقعي را انكار كرده و گفت: «وقتي به نوجوانان نفت آمدم مربيان فكر ميكردند صغرسني هســتم اما از ثبت احوال خرمآباد اســتعالم شد تا مشخص شــود كه سن من واقعي است. يك برادر 3 ساله دارم.»

همشهري بيرانوند نوشته: «بله. هويت برادر خردسالت واقعي است. هويت عليرضا هم واقعي است اما هويت خودت هم واقعي اســت محمدرضا جان! ســه برادريد، فرزند مرتضي و ســيمين؛ با اســتعالم در ميآيد. وقتــي در برنامه ماه عســل، بعضي حقايق را وارونه گفتي، ميخواســتي­م افشــا كنيم. تلويزيون به روســتاي دره بــادام در بخش چگنــي رفت تــا از وحيد اميــري گزارش بگيرد اما تو به صداوسيما گفتي نميخواهي دوربين به روستايمان بيايد چون از لو رفتن هويت واقعيات ميترســيدي. همان موقع ميخواستيم افشــا كنيم. در روستا، همه را قســم داده بوديد به سكوت اما «هيس» كه به مــردم دادي، ديگر تصميم گرفتيم حرف بزنيم همواليتي عزيز.»

همشهري بيرانوند از خبرنگاران دعوت كرده تا به روستاي سرابياس بيايند و تحقيق كنند. بــه گفته اين فــرد عليرضای واقعي خودش هم فوتبال بازي ميكرد اما به خاطر ترس از افشاي تقلب برادر ملي پوش، مجبور شد قيد فوتبال را بزند.

در واكنــش به اين شــايعات مصطفي سليماني وكيل بيرانوند گفته: «اين موضوع كامال كذب اســت. عليرضــا بيرانوند فقط يك برادر 6 ســاله دارد. چطــور ميتواند با شناســنامه او فوتبال بازي كنــد؟ عليرضا بيرانوند فقط يك برادر 6 ســاله و ۴ خواهر دارد. اگر كسي هم به اين موضوع شك دارد ميتواند به روســتاي محــل تولدش برود و اسناد و مدارك را ببيند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran