Iran Varzeshi

ترديد كاكا برای زمان خداحافظی

-

كاكا اخيــرا به شــهر ميالن رفته، جايــي كه با تيــم ميالن درخشش فوقالعادها­ي داشت. او در پايان فصل MLS از اورالندو سيتي جدا شد، ولي هنوز رسما از فوتبال كنارهگيري نكرده است و مشــخص نيست كه آيا به فوتبال ادامه ميدهد يا نه؟!

از او دعوت شــد تا در بازي ميالن با آستريا وين در ورزشگاه حضور داشــته باشــد و پيراهن خاصي هم به او داده شــد. كاكا گفــت: «لذتبخش اســت كه در چنين شــبي در سنسيرو باشم، چون ميــالن واقعا عالــي بازي كرد و توانســت با وجود دريافت يك گل زودهنگام، پيروز شــود. احساســي فوقالعــاد­ه از حضور در ميــالن دارم. در شــهري قدم ميزنــم كــه خاطــرات بســيار زيــادي را در آن تجربه كردهام. شــگفتانگي­ز اســت. نميتوانم رابطــهاي كه با اين پيراهن و اين باشگاه داشتم را توضيح دهم. من بايد اوضاع فوتباليام را ســامان بدهــم و تصميم بگيــرم كه آيا ميخواهم يك ســال ديگر بازي كنم يا نه. نخواستم در طول فصل تصميم بگيرم و ميخواستم كمي بيشتر فكر كنم. حاال هم دارم دور اروپا ميگردم و از زمان اســتفاده ميكنم.

اگر تصميــم بگيرم كه بازي نكنــم، درهاي ميالن به روي من باز خواهد بود. من رابطهاي عالي با باشگاه دارم. به طرفداران ميالن گفتهام كه تيمشان را باور داشته باشند. اين باشــگاه در نخستين ســال تحت مالكيت جديد است و ترديدهاي زيــادي وجود دارد اما هر كس كه عاشق اين باشگاه است بايد به باورش ادامه دهد.»

كاكا با وجود آنكه سالهاست ميالن را ترك كرده، بسيار روان و سليس به زبان ايتاليايي صحبت ميكــرد. او گفــت: «از زمانــي كه آنتونيو نوچرينــو به اورالندو پيوست، هر روز به ايتاليايي با هم حرف ميزديــم. او بود كه كمك كرد زبان من خوب بماند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran