Iran Varzeshi

اين انگیزه را تا آخر فصل زنده نگه داريد

-

قهرماني نيمفصل نــه تنها برانكو را آسودهخاطر نكرد، بلكه او حاال نگران است كــه بازيكنانش كار را تمام شــده بدانند. بــراي همين در نخســتين تمرين پس از اين قهرماني آنها را دور خودش جمع كرد و 40 دقيقه برايشــان حرف زد. مهمترين توصيــهاش امــا اين بــود كه «از شــما ميخواهم اين انگيزه و عطش پيروزي را تا آخر فصل كه قهرماني دوباره پرسپوليس را جشــن ميگيريم، زنده نگه داريد. هيچ عاملي نبايد باعــث فروكش كردن انگيزه و انرژي شــما براي كسب امتيازات بيشتر باشــد. عملكردمان بايد طوري باشــد كه هواداران به ما افتخار كنند.»

با همين مقدمه و در حالي كه بيش از 100 هوادار براي حمايت از پرسپوليس آمــده بودند، تمرين آغاز شــد؛ آن هم با همراهي بشــار رســن عراقي كه به خاطر مصدوميت، دو بازي اخير را از دست داد. اين تمريــن براي آنها كه مقابل ذوبآهن بازي كرده بودند، جنبه ريكاوري داشــت اما بقيــه بازيكنان كار با تــوپ را هم در برنامه داشــتند. پيــش از آن البته همه بازيكنان به ســالن بدنسازي رفتند تا زير نظر ماركو وزنه بزنند. بــا پايان اين آيتم 40 دقيقــهاي و دويدنهــاي بعد از آن، اصليها ورزشــگاه را تــرك كردند و بقيه پا بــه توپ شــدند. در حالي كــه برانكو نظارهگر بــود، چوك تمريــن را زير نظر گرفت و قرمزپوشــا­ن بــه ترتيب كنترل توپ، پرســينگ، پاسكاريهاي تكضرب و دوضــرب در فواصل مختلف، حمل توپ و ضربــه زدن به توپ را تمرين كردند. آيتم بعــدي اما فوتبال هدفمنــد بود؛ با هدف عبور از يار مســتقيم. اين بــازي فوتبال در يك چهارم زمين امــا با دروازه بزرگ انجام شــد و در ادامه بازيكنان دويدن در سه گروه را شروع كردند. نكته مهم اينكه هافبك عراقي پرسپوليس بدون مشكل و درد، همپاي بقيه تمرين كرد اما حســين ماهيني به مرخصــي رفته بود و بازيكنان اميد هم در اين تمرين حضور نداشــتند. سوژه تمرين هم قرعه سخت تيم ملي در جام جهاني 2018 روسيه بود كه نه فقط بازيكنان، بلكه هواداران سكونشين را هم به پيشبيني سرگرم كرده بود؛ موضوعي مهم كــه حتي نيمي از همصحبتي برانكو با خبرنگاران را هم به خود اختصاص داد.

ايــن مصاحبه در واقــع پايانبخش تمرين بود و پيش از آن، پروفسور كروات به بازيكنانش اعالم كرد تمرين يكشــنبه ســاعت 11 در ورزشگاه شــهيد كاظمي انجام خواهد شــد؛ در حالــي كه درهاي ورزشــگاه به روي هواداران و رسانهها باز است.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran