Iran Varzeshi

انصاري در تمرین سوژه شد

-

پرســپوليس ديروز هــم تمرين كرد. در صبــح روز پاييزي و در هواي نيمه آلوده تهران فقــط 20 هوادار به ورزشگاه شــهيد كاظمي آمده بودند و تمرين در ســكوت برگزار شد. در واقع جز صداي خودروهاي ســنگين كه در بزرگراه آزادگان حركت ميكردند فقط صداي شــوخيهاي بازيكنان در زمين بود كه ميتوانســت اين ســكوت را به هم بزند. جالب اينكه محمد انصاري با موتور سيكلت حضور پيدا كرد تا همه را غافلگير كند. هواداران پرســپوليس بــا ديدن انصــاري از او عكس گرفتند و همبازيانش هم حســابي او را سوژه كردنــد و انصاري هــم در مقابل اين واكنشها فقط لبخند ميزد.

ديروز صبح قبل از وارد شــدن به زمين چمن بازيكنان با حضور در سالن بدنسازي مشغول وزنه زدن شدند و بعد از حدود 30 دقيقه به زمين چمن آمده و به كار با توپ مشــغول شدند. مطابق معمول آنها دقايقي بازي آقاوســط را انجــام دادند كه اين بخــش از تمرين مثل هميشــه شــاداب و پر سر و صدا دنبال شــد و بازيكنان مدام با يكديگر شوخي ميكردند. گفتني است حسين ماهيني و كريم باقــري كه در تمرين شنبه حضور نداشتند ديروز در تمرين حضور فعالي داشتند اما غير از محمود خوردبين كه ديشب مسافر مالزي بود شايان مصلح هم در اين جلسه تمريني غيبت داشت.

مــرور كارهاي تاكتيكي و ســانتر از جناحيــن بخشــي از تمرين ديروز پرسپوليســ­يها بود. برانكو هم مدام با بازيكنانــ­ش صحبت ميكــرد و از آنها ميخواســت موارد تاكتيكــي را آنطور كه مد نظر او اســت انجام دهند. برانكو كارهــاي تركيبــي در گروههاي پنج نفره در برنامه تمريني سرخپوشــان را مــد نظر گرفته بود. بازي تحت فشــار و ارســال از كنارهها همراه با ضربه به سمت دروازه نيز مراحل بعدي تمرين بود. عليرضا بيرانوند كه خيلي سرحال به نظر ميرســيد به همراه رادوشوويچ و بشــار رسن پس از حدود يك ساعت تمرين از بقيه جدا شده و زير نظر كادر پزشكي مشــغول رسيدگي به وضعيت درمانــي خود شــدند. در ميانه تمرين شــجاع خليلزاده به خاطــر حركات فانتــزي ربيعخواه به شــوخي به وي گفت: «محســن با اين حركات تمرين را خراب كردي!» گفتني اســت تمرين امروز پرســپوليس از ساعت 11 پشت درهاي بسته برگزار خواهد شد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran