Iran Varzeshi

بازيكن ازبك بليت داشت و رفت

فاطمه جماليفر: حاال نوبت حضور در المپيك است

-

فاطمــه جماليفر كه مــدال طالي رقابتهــاي پرتغــال را به دســت آورده، معتقد اســت از حاال به بعد به ســهميه المپيك و كســب اولين پيــروزي در اين رويداد فكر ميكند. مليپوش پينگپنگ بانوان ابتدا با اشــاره به سطح رقابتهاي پرتغال ميگويد: 22« كشور در مسابقات بينالمللي پرتغال حضور داشــتند. سطح مســابقهها براي نماينــدگا­ن ايران خوب بــود چراكه از نظر ســيدبندي از ســاير شــركتكنند­هها عقبتر بوديم. در بخش انفرادي تا يك قدمي مدال رسيدم اما در مرحله يك چهارم نهايــي مقابل نماينده هلند كه چينياالصل بود، 4 بر يك نتيجه را واگذار كــردم. در بخش دوبل رقابتها نيز در حالي به همراه مهشــيد اشــتري مدال طال را كســب كرديم كه در مرحله نيمهنهايي مســابقات در بخــش انفرادي مقابل نمايندگان هلندي نتيجه را واگذار كرده بوديم و در فينال با هلنديها دوباره بازي داشــتيم. بازي بسيار سختي بود كه فكــر نميكرديم بتوانيم پيروز شــويم اما پيروز شديم و به مدال طال رسيديم.»

جماليفر در ادامه با اشــاره به كسب مدال نقره در رقابتهاي تيمي مســابقات پرتغال نيز توضيــح كوتاهي ميدهد: «در بخش تيمي، مدال نقره را در حالي كسب كرديم كه در فينال با تيم سيد يك مسابقات كه بازيكناني از هلند و بلژيك را در اختيار داشتند روبهرو شديم. تيم قدرتمندي بود و ما يك بازيكن كمتر داشتيم و با تركيب دو نفره به فينال رسيديم. نفر سوم تيم ما بازيكني از ازبكســتان بود كه شب قبل از مسابقه به كشــور خود بازگشت و اين به ضرر تيم ما شد و صددرصد اگر او بود بهتر ميتوانستيم در فينال بازي كنيم.»

او درباره عدم حضــور بازيكن ازبك در ديــدار فينال ميگويد: «روش برگزاري مسابقهها در جوانان سه بازي سه نفره بود اما چــون دو نفر به اين مســابقهها اعزام شــديم يك بازيكن از ازبكستان گرفتيم. تيــم مقابل ما نيز در فينال از تايلند، هلند و بلژيك بــود. بازيكن ازبــك نيز تنها در مســابقات شــركت كرده بود و فدراسيون براي حضور او در تيم مــا هماهنگيهاي الزم را انجام داد. پس از شــروع مسابقهها و رسيدن به فينال مسابقات، بازيكن ازبك ســاعت 8 صبح اعالم كــرد كه بليت دارد و بايــد به كشــورش برگردد. اگــر زودتر ميگفت ميتوانستيم به مسووالن برگزاري مســابقهها اطالع دهيم كه يك بازيكن ما بليت دارد و بازي فينــال را زودتر برگزار كنند اما متاسفانه بازيكن ازبك دير اعالم و تيــم را ترک كرد. در نهايت تيم ما با دو بازيكن در فينال حاضر شد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran