Iran Varzeshi

درس عبرتي براي بازيكنان پاريس و پايان شكستناپذير­ي

-

دوران شكستناپذير­ي پاريسنژرمن در تمامي رقابتهاي اين فصل به پايان رســيد وقتي كه اين تيم در خانه استراسبورگ رده هفدهمي با نتيجه 2 بر يك باخــت. گل كيليان امباپه براي خنثي كردن گل اول حريف كافي بــود اما براي جبــران دومين گل خورده تيمش نه و بــه اين ترتيب دوران شكســتناپذ­يری پاریســنژر­من در تمامي رقابتها به پايان رسيد. مردان امري نتوانســتن­د به دومين گل خورده پاســخ دهند حتي با وجود اعالم 9 دقيقه وقت تلف شده براي بازي.

بــا اين حال عملكــرد تيم تحت هدايت اوناي امــري چند نكته مثبت داشت كه بعدها ميتواند به دردش بخورد. يك نكته كه به طور قطع ميتوان درباره اين بازي گفت اين اســت كه ميزبان اســتحقاق پيروزي را داشــت. از ابتدا تا انتهاي مســابقه، استراســبو­رگ ميل بيشــتري نسبت به ميهمان پايتختنشــ­ين به كسب پيروزي نشان داد و هوادارانش هم فوقالعاده بودند. نتيجه اگرچه براي پاريســيها ضعيف بود اما اگر از آن بهعنوان درسي براي آينده اســتفاده شود، ميتواند يك اتفاق مثبت تلقي شود. صدرنشين جدول دست نيافتني نيست و با شكستش اين موضوع را ثابت كرد.

برخالف نكات مثبت بازياش كه معدود بود، نكات منفي بازي پاريسيها زيــاد بود. يكي از مهمترين آنها عملكرد تأســفآور آنخــل ديماريا در 75 دقيقه حضورش در ميدان بود و او تا حدودي شــبيه كساني بود كه آخرين بازيهايشان براي يك تيم قبل از جدايي از آن را با اكراه انجام ميدهند. او موقعيتهاي خوبي را از دســت داد و نشان داد انگيزه چنداني براي استفاده از فرصتي كه اوناي امري در اختيارش قرار داده بود، ندارد. همچنين عملكرد آلفونســه آرئوال در چارچوب دروازه پاريسنژرمن هم چنگي به دل نميزد. اگرچه محصول آكادمي باشــگاه روي هر دو گل خورده تيمش مقصر اصلي نبود اما بيتأثير هم نبود. البته يوليان دراكسلر و برچيچه هم مقصر بودند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran