Iran Varzeshi

كاسميرو‌به‌ال‌كالسيکو‌م‌يرسد

-

رئــال مادريد در ديدار حســاس هفته آينده برابر ســويا در ورزشــگاه سانتياگو برنابئو كاسميرو را در اختيار نــدارد چون اين هافبك برزيلي مقابل اتلتيــك بيلبائو پنجميــن كارت زرد خود را دريافت كرد.

كاســميرو 25 ساله البته به بازي دوم دي مقابل بارســلونا ميرسد. اگر در ســنمامس كارت زرد نميگرفت اين خطر وجود داشت كه ال كالسيكو را از دســت بدهد. دني كارواخال هم كارت زرد پنجم خــود را گرفت و به و همچنين اتلتيكو(دو هفتــه قبل كه بدون گل مســاوي شــد) ما لياقت بيشتري نسبت به حريف داشــتيم. ما فقط در زدن گل موفق نبوديم و اگر ميتوانستيم گل بزنيم امتيازات بيشتري كســب كرده بوديم. ما هشت امتياز عقب هســتيم به اين دليل كه به اندازه كافي گل نميزنيم. من خوشبين هستم و مطمئنم اين رونــد تغيير ميكند. يادم هســت فصل قبل گلهــاي ديرهنگام زياد ميزديم اما اين فصل نتوانســته­ايم، وضعيت اينطور نميماند. چارهاش هم فقط كار كردن بيشــتر اســت و نيازي نيست به چيزهاي ديگر فكر كنيم.»

خيليهــا جدايي آلــوارو موراتا، خامس همــراه ســرخيو راموس كــه اخراج شــد، دو غايب ديگر رئال مقابل سويا هستند.

كاســميرو بعد از تســاوي بدون گل رئال مادريد بــا اتلتيك بيلبائو از بدشانســي تيمش گله كرد اما گفت اگر رئال به همين شــيوه ادامه دهد، گلزني هم شــروع ميشــود: «فرصت داشتيم فاصلهمان را با صدر جدول كم كنيم و بازي خوبــي هم انجام داديم، فرصتهاي زيادي داشتيم اما فوتبال همين اســت و توپ نميخواست وارد رودريگــس و ماريانو دياس در تابســتان را دليل تضعيف رئال میدانند كه اين حرفهاي زيدان پاسخ آنها است.

خوســه آنخل ســيگاندا مربي اتلتيك بيلبائو هم گفت: «اتلتيك هميشه به دنبال پيروزي اســت و رئال هم براي كسب همه امتيــازات به اين بازي آمــده بود. اين يك مسابقه كالسيك بود و تساوي عادالنه بود. در نيمه دوم آنها فشــار بيشتري آوردند اما با كار دفاعي خوبمان اجازه باز شدن دروازه را نداديــم. بعد از حــذف از جام حذفي به زندگي برگشــتيم و حاال روي ليگ تمركز داريم.» دروازه شــود اما وقتي گلزني ما شروع شود، متوقف نميشود بنابراين بايد به تالشمان ادامه دهيم.»

182 روز بعــد از فينــال ليــگ قهرمانــان در كارديــف، رئــال براي نخستين بار با همان تركيب بازي كرد و كاسميرو گفت: «ما تيم خيلي خوبي داريــم و ايــن را در اين بازي نشــان داديم. ســنمامس زمين سختي براي بازي اســت اما در كل بر بازي مسلط بوديم به جز پنج دقيقه آخر(يعني بعد از اخراج سرخيو راموس).»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran