Iran Varzeshi

نخعي: مس در نيم فصل تقويت ميشود

-

احمد نخعي ســرمربي تيم فوتبــال مس كرمان تصميــم دارد با جذب بازيكنان جديد تيمش را در نيم فصل دوم تقويت كند. او در اين باره ميگويد: «ليگ يك، يك ليگ فرسايشي اســت و فوتبال هم شرايط سختي دارد اما ما بــا تيم دوم جدول فاصله زيادي نداريم و همچنان اميدوار به صعود هســتيم. هنوز صعــود تيم اول جدول ليــگ يك به ليگ برتر قطعي نشــده و در تالش هستيم تا با تقويت تيم در نيم فصل مســابقات، شرايط را به نفع تيم خودمــان تغيير داده و وارد مســابقات ليگ برتر ايران شويم.»

او با اشــاره به گروهبندي تيمهاي حاضر در جام جهاني فوتبال اينطور ميگويد: «گروه ايران گروه بســيار سختی اســت و بايد بپذيريم كه از تيمهاي بزرگي مانند اسپانيا و پرتغال بسيار عقب هســتيم. البته اين بيانصافي اســت كه هميشه نيمه خالي ليــوان را ببينيم، بايد قبل از ورود به مســابقات چندين و چند بازي تداركاتي بسيار خوب و همطراز تيمهاي بزرگ دنيا داشــته باشيم، اين كمك ميكند تا بتوانيم در اين مسابقات معتبر جهاني سربلند باشيم.»

نخعي صعود از گروهش را در جام جهاني ســخت ميداند: «شانس ما در اين مســابقات بسيار پايين است اما همين كه وارد اين رقابت بينالمللي معتبر شــديم سطح فوتبال ما را خوب جلوه ميدهد. ناگفته نماند كه در فوتبال هيچ قانوني ثابت نبوده و هميشــه شانس پيروزي با تيمهاي بزرگ نيست، ما نبايد قبل از مســابقه نااميد شده و خود را بازنده فرض كنيم اما بايد واقعيت فوتبال خودمــان را هم بدانيم و آن را بپذيريم. اگــر چه فوتبال ما در رقابت با فوتبال دنيا شرايط متفاوتي دارد اما با روحيهاي كه در تيم ما وجود دارد اعتقاد دارم، ايران بازنده دست و پا بستهاي نيست. ضمن اينكه بازي اول تيم ملي با مراكش ميتواند بســيار تعيين كننده بوده و در رتبه تيم ملي كشورمان نقشي اساسي ايفا كند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran