Iran Varzeshi

عنایتي: از جباري خواستم به مشكيپوشان بیاید

-

رضا عنايتي مهاجم سابق تيم ملي كه اين روزها به عنوان ســرمربي كارش را در تيم مشكيپوشان شروع كرده، درباره شروع كار سرمربيگري و شكستي كه در بازي اول متحمل شدند، ميگويد: «من در اين بازي تنهــا 13 بازيكن داشــتم و اگر دقت كرده باشيد تعويض سوم را هم به خاطر نداشتن بازيكن انجام ندادم. همچنين چهار بازيكن فهرســت ما در اين بازي بازيكنان زير 20 سال بودند.»

مهاجم پيشــين تيم ملي در رابطه با قرعه ايران در جام جهاني روســيه توضيح ميدهد: «همانطور كه اكثر كارشناسان به اين موضوع اشــاره كردند به قرعه سختي خورديم اما با همين قرعه سخت ميتوانيم پيشرفت فوتبالمان را به دنيا نشان دهيم. به نظر من مهم نيست به مرحله بعد برويم بلكه مهمترين موضوع اين است كه بتوانيم بازيهــاي خوبــي را از خودمان به نمايش بگذاريم و در شرايط بينالمللي خودمان را محك بزنيم. تيمهاي همگروه ما تيمهايي باكيفيت هســتند و اينجاســت كــه بايد خودمان را نشان بدهيم. من قبول ندارم كه خيليهــا معتقد بودند كاش قرعه ما راحت بــود تا به مرحله بعــد ميرفتيم. به مرحله بعد هم ميرفتيم بايد با يك تيم قدر بازي ميكرديم. مهمترين موضوع اين اســت كه بايد عملكرد خوبــي از خودمان به نمايش بگذاريــم و آبرومندانه بــازي كنيم.» رضا عنياتي در مورد شــانس ايران براي صعود به مرحله بعــد ادامه ميدهد: «اين موضوع غيرقابل پيشبيني اســت و در فوتبال هر اتفاقي ممكن اســت بيفتد. همه تيمها روز خوب و بد دارند. اميــدوارم روز بازي، روز خوب ما باشــد و روز بد حريفان. اميدوار به صعود هستيم اما كار سخت است.» عنايتي درباره شــانس پيروزي برابــر مراكش هم ميگويد: «اين تيم حريف آســاني نســبت به دو تيم ديگر اســت امــا آنها هم تالش ميكنند تا برابر ما پيروز شوند. به هر حال بايد تالش كنيم.»

سرمربي تيم مشكيپوشان در رابطه با حضور مجتبــي جباري در اين تيم توضيح ميدهد: «من با مجتبي صحبت كردم و به او گفتم اگر صــالح ميداند بيايد و به تيم ما كمك كند، او هــم چيزي نگفت. بعد از اين بازي دوبــاره با او تماس خواهم گرفت تا ببينم اگر او راغب اســت به تيم ما بيايد چون از حضور او در تيم خيلي خوشــحال ميشــويم.» عنايتــي در مــورد اينكه در مشكيپوشــا­ن خواهد ماند يا نه، ميگويد: «مــا يك بازي حســاس برابــر تيم پارس جنوبي جم داريم و بايد جلســه بگذاريم تا ببينيم چه اتفاقي خواهد افتاد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran