Iran Varzeshi

تاوان تساوي

- نزار كينسال ‪Nizaar Kinsella‬

چلســي بعد از آنكه در گروه ســختي قرار گرفت عملكرد خوبي از خود نشان داد و موقعيت خوبي براي رفتن به صدر جدول داشت. اين تيم كه صعودش را يك بــازي مانده به پايان قطعي كــرد اما با تســاوي يك بر يك مقابــل اتلتيكو در خانــه دوم شــد و از آنجا كــه در مرحله بعد نميتواند با تيمي انگليسي روبهرو شود، بارسلونا، بشــيكتاش و پاريســنژر­من از جمله حريفان احتمالــي اين تيم در مرحله بعــد خواهند بود؛ چون منچســتريو­نايتد، منچسترسيتي و تاتنهام در گروههــاي خود اول شــدهاند و بدون در نظر گرفتن نتيجه گروه E كه ليورپول تا قبل از بازي ديشب صدرنشــين بوده، 67 درصد احتمال يك قرعه وحشــتناك براي چلســي وجود دارد. يك امتياز حاصل از دو بازي با رم البته تاثيرگذار بود اما ميتوانســت­ند با گل كردن يكي از فرصتهاي متعدد بــازي با اتلتيكو همــه را جبران كرده و صدرنشين شوند. در واقع تنها باري كه توانستند يان اوبالك را شكست دهند با استفاده از گل به خودي استفان ساويچ بود.

چلسي ميتوانســت و بايد براي رسيدن به گل پيروزي تالش ميكرد و ويليان شايد بهترين فرصــت بازي را از دســت داد. در نتيجه آنتونيو كونته ناراحت اســت از اينكه تيمش نتوانســته با وجود كســب يك پيروزي بــاارزش در زمين اتلتيكو و به دســت گرفتن فرمان گروه در نهايت صدرنشــين شود، هرچند از دســت دادن انگولو كانته در آن بازي دور دوم مســابقات، گران تمام شــد و جاي خالي اين فرانســوي بخصوص در باخت 3 بر صفر در رم به شدت احساس شد.

مقابل اتلتيكو، آبيها 17 شوت در چارچوب داشتند كه هفت تايش براي آلوارو موراتا بود اما نتوانستند ســه امتياز را بگيرند و حاال يك غول اروپايي در اين مرحله انتظارشــا­ن را ميكشــد. چلســي البته از تيمي نميترســد چون توانسته در زميــن اتلتيكوماد­ريد پيروز شــود. ادن آزار ستاره چلسي بعد از بازي گفت: «ما يك تيم تاپ هســتيم و ميتوانيم با هر حريفي روبهرو شويم. ميدانيم پاريسنژرمن و بارسلونا تيمهاي خيلي خوبي هستند اما ما هم چلسي هستيم و براي هر رقيبي آمادهايم. از ما هر كاري بر ميآيد.»

اگر قرعهكشي دوشنبه با آنها مهربان نباشد، هواداران چلسي اميدوارند او درست گفته باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran