Iran Varzeshi

عزتآفريني كرديد و براي يك هدف بزرگ از حق خود گذشتيد

-

ايرنا رهبر معظم انقالب اسالمي در ديدار با پهلوان سرافراز كشورمان عليرضا كريمي، خطاب به وي گفتند:«عزتآفريني كرديد و براي يك هدف بزرگ از حق خود گذشتيد.» به گزارش ايرنا از پايگاه اطالعرساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيــتا... خامنهاي رهبر معظم انقالب اســالمي ظهر ديروز (يكشــنبه) در ديدار با آقاي عليرضا كريمي كشتيگير سرافراز كشورمان در مسابقات جهاني كشتي زير 3۲ سال جهان و خانواده او، از خودگذشتگي و عزتآفريني اين پهلوان جوان را مورد تجليل و تقدير قرار دادند. حضرت آيتا... خامنهاي با تحســين اقدام عليرضا كريمي، كار بزرگ او را از سنخ كار پهلوانان نامداري همچون پورياي ولي دانستند و گفتند:«من از اينكه نشان داديد جواني از جوانهاي ما حاضر است براي يك هــدف بزرگ و بلند پا بر روي نفس خود بگذارد و از حق قطعي و قهرماني مسلم صرفنظر كند، واقعا احساس عزت كردم.»

ايشــان افزودند:« قدر ايــن كار را بدانيد و اجر معنــوي آن را از خدا بخواهيد، البته مسووالن نيز نبايد در تجليل و پاداش مادي كوتاهي كنند.»

به گزارش ايرنا، عليرضا كريمي در رقابتهاي اخير كشتي آزاد اميدهاي جهان براي روبهرو نشــدن با حريفي از رژيم صهيونيستي، بازي را به حريف روس خود واگذار كرد و از كســب مدال محروم ماند. رقابتهاي كشتي آزاد زير 3۲ سال قهرماني جهان روزهاي 4 و 5 آذرماه در شهر بيدگوشچ لهستان برگزار شــد و تيم ايران با مجتبي گليــج در وزن ۷9 كيلوگرم به مدال طال و يونــس امامي و امين طاهــري در اوزان 65 و 5۲1 كيلوگرم به مدال برنز دســت يافت. عليرضا كريمي نيز با توجه به برخورد با نماينده رژيم اشغالگر قدس از دور رقابتها كنار رفت و شانس مسلم كسب مدال را از دست داد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran