Iran Varzeshi

فکري:حریفان استقالل در گروه سختي قرار گرفتهاند

-

محمود فكــري در خصوص آخرين بازي تيم نفت مسجدسليمان در نيمفصل اول مقابل مس رفسنجان و تساوي مقابل اين تيم ميگويد: «در مجموع بازي خوب و قابل قبولي نبود، بازي كامال ســرد بود و دو تيــم بــا تكموقعيتها­يي كه روي دروازهها به دست آوردند توانستند يك گل بزنند و در نهايت هم با تساوي يك بر يك به پايان رســيد. در مجموع براي ما خوب بود كه توانستيم در آخرين بازي نيمفصل در زمين حريف يك امتياز كسب كنيم و اين نشان ميدهد تيم ما شخصيت خوبي دارد و فقط با يك باخت نيمفصل را تمام كرديم. تنها باخت ما شــايد برميگشــت به اتفاقهــا و كثيفكاريها­ي فوتبال كه نتيجه را واگــذار كرديم. بــه غير از اين باخت، باخت ديگري نداشتيم و توانستيم فاصله خود را با ديگر تيمها حفظ كنيم و اين جاي خوشحالي دارد.»

فكــري در خصوص اينكه فهرســت خروجي تيم نفت مسجدسليمان مشخص شده است يا خير اينطور توضيح ميدهد: «اگر بازيكنــي از نظر اخالقــي خارج از چارچوب تيم باشــد مطمئنا از فهرســت جدا خواهد شــد. بايد مشخص شود چه بازيكناني قرار است وارد تيم شوند، هنوز هيچ چيز مشخص نيســت و ما فهرستي به هيــأت مديره ارائــه ندادهايم. در حال حاضر به دنبال نفراتي هستيم كه بتوانند ضعفهاي ما را برطرف كنند. هفته آينده قرار است به شهر اهواز برويم و يك اردوي ۷ روزه را در اين شهر برگزار كنيم، سعي ميكنيم از اين فرصت اســتفاده كنيم و تمام نقاط ضعف و قدرتمان را آناليز كنيم تا با قدرت در نيمفصل دوم ظاهر شويم.»

او در خصوص اينكه آيا بازيكن ليگ برتري هم در دستور كارتان هست يا خير، معتقد اســت: «مطمئنــا بازيكنان خوب ليــگ برتري در حال حاضــر در تيمهاي خوبــي بازي ميكنند و اگــر بازيكني در حال حاضر تيمي نداشــته باشد و به درد تيــم و افكار ما بخــورد مذاكره ميكنيم، گرچــه مربيان ليــگ برتري بــه دنبال بازيكنان ليگ يكي هســتند اما در حال حاضر هيچ بازيكني مشــخص نيست كه به تيم ما اضافه شود.»

پيشكسوت باشگاه استقالل در ادامه در مورد گروه استقالل در ليگ قهرمانان آســيا نيز حرفهايی دارد: «فكر ميكنم حريفان اســتقالل در گروه ســختي قرار دارند چرا كه اســتقالل تيم بزرگي است و ســابقه خوبي در آســيا دارد. به نظرم فقط استقالل نيســت كه در گروه مرگ قرار دارد. كار براي حريفان اســتقالل هم سخت است. تيمهاي همگروه استقالل از اسم اين تيم ميترسند، استقالل بازيكنان خوبي دارد، در حال حاضر نتايج نســبتاً خوبي كسب كرده و من احساس ميكنم حريفان اســتقالل بيشتر ناراحت هستند كه در اين گروه قرار دارند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran