Iran Varzeshi

نكونام: اين تساوی بزرگ بود

-

جواد نكونام پس از تســاوي تيمش برابــر برق جديد شــيراز اينطــور حرف ميزند: «بازي ســنگيني براي دو تيم بود چرا كــه در باالي جدول بودند و ما كامال تيم برق را ميشــناختي­م اما متاســفانه در نيمــه اول از جايــي كــه نبايــد گل ميخورديم، گل خورديم و ميدانســتي­م تمام فوتبال تيم برق اين اســت كه روي ضد حمله به مــا گل بزند. در نهايت گل اول را دريافت كرديم و در ادامه شــيرازه تيم ما از هم پاشيد و نتوانستيم خوب به بازي برگرديم. در ادامه گل دوم را از برق دريافت كرديم اما تيم مــا واقعا در نيمه اول مستحق زدن حداقل يك گل بود.»

او حرفهايــش را اينطــور ادامــه ميدهد: «نيمه دوم با تغييراتي كه ايجاد كرديم سعي كرديم تاكتيك هجومي را در دستور كارمان قرار دهيم و از نقاط ضعف حريف اســتفاده كنيم. ديديد كه با شروع نيمه دوم يك فرصــت تك به تك را هم از دســت داديم. در ادامه هم دو شوت به سمت دروازه حريف زديم كه با بدشانسي گل نشد. كرنر و ضربات ايستگاهي زيادي زديم ولي نتوانســتي­م گل بزنيم تا اينكه بــه هر حال بازي را ۲ بر يك كرديم و در نهايت بازي ۲ بر ۲ شــد. ما ميتوانستيم برنده بازي باشــيم كه اين اتفاق رخ نداد. در هر صورت خوشــحالم و بــه بازيكنان تبريك ميگويم كه بازي ۲ بر صفر باخته را توانستند برگردانند و ۲ بر ۲ كنند.»

نكونام در ادامــه ميگويد: «ما واقعا ميتوانستيم خيلي راحتتر از اين حرفها بازي را ببريم اما كار براي ما ســخت شد. هميــن كه بازي ۲ بر صفر را به تســاوي ۲ بر ۲ كشــانديم كار بزرگي كرديم. يك امتيــاز در زمين حريــف برايمان نتيجه خوبي است و به حداقل حقمان رسيديم. داوري آقاي حيدري مشــكلي نداشت اما حريف كمي وقت تلف ميكرد و فقط روي وقتهاي اضافه كمي اعتراض داشــتيم. آقاي حيــدري يكي از داوران خوب ايران است.»

اين سرمربي در باره تغييرات تيمش اينطور توضيح ميدهد: «در نيمفصل دوم تغييــر و تحوالت ما كامال جزيي اســت. شــرايط تيم ما خوب است. دوست ندارم زياد تغييرات ايجاد كنم. نهايتا دو بازيكن را تغيير ميدهيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran