Iran Varzeshi

حمله مجــازي به رییس

-

از پایــان رقابتهاي کشــتي آزاد جام باشــگاهها­ي جهان چند روزي ميگذرد اما همچنان حــرف و حدیثهاي زیادي درباره نتایج این رقابتها مطرح است.

شکســت عجیب تیم بیمه رازي مقابل ستارگان ســاري نه تنها براي عالقه مندان کشتي بلکه براي کادر فني این تیم هم قابل هضــم نبود و به همین دلیل هر روز حرف و حدیث جدیدي در این باره مطرح ميشــود. چند روزي از مسابقات ميگذرد اما هنوز داغ شکست مقابل این تیم کم ادعا براي خیليها تازه است و به همین دلیل هم بهانه جدیدي را مطرح ميکنند.

ورود عجیب و غریب و دقیقه نودي تیم ستارگان ساري به مسابقات جام باشگاههاي جهان آن هم پنج روز قبل از شروع مسابقات که اتفاقا همین تیم هم توانســت با بضاعت کم، تیم پرمهره بیمه رازي را شکست بدهد، بعد از گذشــت چند روز بهانهاي به دســت دســتاندرک­اران تیم بیمــه رازي داده تا به انتقاد از مسووالن فدراسیون کشتي بپردازند. البته در این چند روز گذشــته اعضاي کادر فني تیم بیمه رازي سکوت کردهاند و حاضر بــه مصاحبه نیســتند اما ماجــرا از آنجایي شروع شد که ابراهیم مهربان بهعنوان یکي از مربیان تیم بیمه رازي و افراد بسیار نزدیک بــه غالمرضــا محمدي متنــي را در فضاي مجازي منتشر کرد و در آن نظر رسول خادم را مورد نقد قرار داد. البته در این متن نامي از رســول خادم به میان نميآید اما ابراهیم مهربان از کلمه پرزیدنت اســتفاده ميکند. پرزیدنتي که در سکوها نشسته و از شکست تیم بیمه رازي هم خشــنود است! این یعني نــوک پیکان اتهام به ســوي رســول خادم اســت. با انتشــار این متن عجیب در فضاي مجازي اینگونه ميتوان از آن تعبیر کرد که ابراهیم مهربان قصد داشته از دخالت رییس فدراسیون کشتي در نتیجه مسابقه تیمهاي بیمه رازي و ستارگان ساري بگوید و در واقع دست به افشاگري بزند.

موضــوع امــا زماني جالبتر شــد که غالمرضا محمدي هم در زیر این پست متني را نوشــت و به نوعي از این پســت حمایت کرد و از درســت شــدن همه چیز به زودي خبر داد. اینکه چه چیزي قرار است درست شود را محمدي در کامنت خود نمينویسد اما وعده را ميدهد. اصال هم به این اشــاره نميکند که در جام باشــگاهها­ي جهان چه چیزي خراب بود که باید درست شود.

بعد از مطرح شدن این موارد در فضاي مجازي کیومرث محرابــي در فضاي واقعي وارد بحث شد و با مطرح کردن این ادعا که تیم بیمه رازي را ســوزاندند، از بازگو کردن برخي از واقعیتهــا در روزهاي آینده خبر داد تا به نوعي او هم ذهنها را به این سمت بکشاند که حتما اتفاقي در برگزاري مسابقات جام باشگاههاي جهان رخ داده است.

البته محرابي در بخشي از مصاحبه خود در عیــن حال که به انتقاد از رســول خادم ميپــردازد اما از کادر فنــي تیم بیمه رازي هم ميخواهد که بیمــه رازي را به تریبون انتقــاد کردن از خادم تبدیــل نکنند: «تیم بیمه رازي تریبون هیچ شــخصي نیســت. بهتر است دوســتان تقصیر اشتباههاي خود را بر گــردن فدراســیون نیندازنــد. به هر حال کادر فني اشــتباهها­یي را مرتکب شد که باعث شــد قهرماني از دست بیمه رازي خارج شــود. رســول خادم بهعنوان فردي افتخار آفرین زحمات زیادي براي کشــتي ایران کشیده اســت و به همه تیمها به یک چشــم نگاه ميکند. پس بهتر است اینگونه مسائل اصال عنوان نشــود، چرا که در شان کشتي ایران نیست. ما از روز اول هم به همه دســت اندرکاران تیم اعالم کردیم اگر با هر شخصي دشمني دارید از تریبون بیمه رازي استفاده نکنید. البته کشتي ایران طي سه یا چهار ســال اخیر به شدت فرسایشي شده و از رســول خادم انتظار ميرود این روند را به درســتي اصالح کند وگرنه عواقب بدي در انتظار کشــتي ایران اســت.» بیمه رازي در لیگ برتــر نتیجه ضعیفي گرفــت اما برد و باخت دو روي یک ســکه در ورزش است و این امکان وجــود دارد که هر تیمي در یک رویدادي برنده و یا بازنده باشد اما واقعا بعد از باخت باید همه چیز زیر سوال برود؟

به نظر ميرســد که در ایــن باره خود فدراســیون کوتاهي ميکند. اگر حرفهاي مطرح شده در فینال رقابتهاي لیگ برتر از سوي فدراسیون پیگیري ميشد و به نتیجه شفاف و مشخص ميرسید االن کسي جرات نداشت این حرفها را به زبان بیاورد.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran