Iran Varzeshi

وراتي: به امري باور داريم

-

ماركو وراتي گفته اميدوار اســت اوناي امري در پاري سنژرمن بماند. اين تيم اخيرا توانست ســه بر يك ليل را ببرد اما شايعات بسياري درباره آينده امري وجود دارد.

پاريســيها اخيــرا در ليــگ بــه استراســبو­رگ باختند و سپس مقابل بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان سه بر يك شكست خوردند. آنها پيش از اين نباخته بودند. البته پياسجي توانســت صدرنشين گروهش در ليگ قهرمانان شــود و در ليگ يك فرانسه هم اختاف خوبي با رقيبان دارد اما شايعات حاكي از آن بود كه امري ممكن است جاي خود را بــه هموطنش، لوييس انريكه بدهد. گفته ميشود سران باشگاه از عملكرد فصل پيش پاري سنژرمن راضي نيستند، چرا كه آنهــا ليگ را به موناكو واگــذار كردند و در اروپا هم برابر بارســلونا شكست سنگيني را متحمل شدند.

اما وراتي ميگويد كــه امري ميتواند پياسجي را به موفقيت برساند: «ما درباره اوضاع او بين خودمان صحبت نميكنيم. او كارش را خيلي عالــي انجام ميدهد. زماني كــه او آمد، اوضاع براي همه كمي دشــوار شــد چون بازيكنان بزرگ رفته بودند. براي او آســان نبود كه در اين زمينه فعاليت كند اما به نظرم بسيار پيشرفت كردهايم. او مربي بزرگي اســت و به او اعتماد و باور داريم. اگر ميخواهيد دســتاوردي مهم داشته باشيد، بايد استمرار خود را حفظ كنيد.»

خاوير پاستوره و آنخل ديماريا در بازي اخيــر پياسجي گل زدند. انور الغازي براي ليل گل زد، و سپس كيليان امباپه گل سوم تيمش را به ثمر رساند.

پاســتوره و ديماريــا در ايــن فصل نتوانســته­اند جايــگاه ثابتــي در تيم امري داشــته باشند اما با اين حال امري گفته كه ايــن دو به فروش نخواهند رفت: «اطاعاتي كــه از آنها دارم اين اســت كه نميخواهند بروند. آنها در اين تيم اوضاع خوبي دارند. ما با حاتم بنعرفه و لوكاس مورا درباره احتمال رفتن صحبت كردهايم اما با ديگران نه.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran