Iran Varzeshi

اسپالتي: هيچ كمبودي براي قهرماني نداريم

-

لوچانو اســپالتي اميدوار است تساوي بــدون گل اينتــر در زميــن يوونتوس به بازيكنانــ­ش ثابــت كند توانايــي رقابت در كورس قهرماني اين فصل سري A را دارند. نرآتزوري نخســتين تيمي شــد كه مانع از گلزني يوونتــوس در خانه بعــد از 28 ماه شد و همين باعث شد فعال در صدر جدول بماند. در اين بازي فرصتهاي گلزني زيادي خلق نشــد و بهترين آنها ضربه ســر ماريو مانجوكيچ بود كه به تير دروازه اينتر خورد.

اينتر به ندرت وويچيك شچســني را آزمايش كرد اما از نظــر مربي تيم نمايش دفاعي قابل قبول تيــم در بازيهاي خارج از خانه نشاندهنده استعداد اين تيم است: «در 20 دقيقــه ابتدايي، خــوب توپ را به گــردش درآورديم و كنتــرل كرديم اما در نيمه دوم زيادي تــوپ لو داديم با توجه به كيفيتي كه داريم. اگر شــما اينجا بياييد و كلينشــيت كنيد و امتياز بگيريد، عملكرد خوبي داشتهايد. اينكه از چنين بازي مهمي امتيــاز گرفتهايم به خاطر توان تيم اســت، بايد حواسمان باشــد چه جايگاهي داريم و به چه موقعيتي ميتوانيم برسيم.»

يوونتوس خيلي خوب كنارهها را بسته بود و اجازه كاري به آنتونيو كاندروا و ايوان پريشــيچ كــه از مهرههاي تاثيرگــذا­ر اين فصــل بودند، نداد: «فكر ميكنم ما ظرفيت داشتيم كه بهتر عمل كنيم. گاهي اوقات به نظر ميرسيد كه ما در باد موفقيتهاي قبل خوابيدهايم و همين كه توپ دستمان است، دلخوشــيم. دلم ميخواست از فرصتهايي كه بــه دســت ميآورديم، بهتر اســتفاده كنيم.»

اينتــر در بازي بــا رقبــاي قهرماني عملكرد خوبي داشته، دو تساوي بدون گل با ناپولي و يوونتوس داشــته و در المپيكو، رم را شكســت داده اما اسپالتي گفت: «من از تساوي خارج از خانه با ناپولي و يوونتوس راضي نيستم چون هميشــه بايد به دنبال بيشترين امتياز باشيم و از خودمان بپرسيم چرا برنده نشديم؟ اگر از تمام فرصتهايمان درست اســتفاده نكنيم، سخت است كه در ليگي مثل ســري A به موفقيت برسيم. ما هيچ كمبودي براي موفقيت نداريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran