Iran Varzeshi

شرایط براي استقالل سختتر ميشود

-

استقالل در حالي بايد نيم فصل دوم ليگ برتر را سپري كند كه نسبت به نيم فصل نخست حدود دو برابر بايد خارج از تهران به ميدان برود.

نيــم فصــل دوم را بايــد نيم فصل ســختتري نسبت به نيم فصل اول براي استقالليها به حســاب آورد. آبي پوشان در حالي نيم فصل نخســت را پشت سر گذاشــتند كه تنها ۴ بار براي انجام بازي ناچار به خروج از تهران شدند.

آبيهــا ابتــدا در هفته نخســت در آبادان به ميدان رفتند، سپس هفته ششم در جم بازي كردند كه اين دومين خروج اين تيم از تهران بود.

ســومين باري كه آبيهــا از تهران خارج شدند به هفته هشتم و حضور اين تيم در شهر رشت باز ميگشت و آخرين بار هم آبي پوشان در هفته دوازدهم براي ديدار با مشــكي پوشــان تهران را ترک كردند.

اين تيم مقابل اســتقالل خوزستان، تراكتورساز­ي، ســايپا، پديده، ذوب آهن، فوالد، پرسپوليس، نفت تهران، گسترش فوالد تبريز، پيكان و ســپاهان در تهران بازي كرد. شرايط براي استقالليها از اين حيث در نيم فصل دوم قدري ســختتر است.

شاگردان وينفريد شــفر كه در نيم فصــل اول تنها ۴ بازي خــارج از تهران داشتند، در نيم فصل دوم بايد 7 بار براي بازي از تهران خارج شوند.

آنها ناچارند با اســتقالل خوزستان در هفته هفدهم، تراكتورساز­ي در هفته هجدهم، پديده در هفته بيســتم، ذوب آهــن در هفته بيســت و دوم، فوالد در هفته بيست و چهارم، گسترش در هفته بيست و هشتم و سپاهان در هفته سيام خارج از تهران ديدار كنند.

آبيپوشان از ۴ باري كه در نيم فصل نخست خارج از تهران به ميدان رفتند 2 بازي با هدايــت منصوريان مقابل صنعت نفت آبادان و پارس جنوبي بود كه هر دو بازي با شكست همراه بود.

آنها يك بار هم با سرمربي موقتشان يعنــي مك درموت در رشــت به ميدان رفتند كه توانستند ميزبان خود سپيدرود را شكســت دهند تا درمــوت تنها مربي استقالل باشــد كه خارج از تهران پيروز شده است.

سهم شــفر هم از بازيهاي خارجي نيم فصل نخســت آبي پوشان يك بازي بود و اســتقاللي­ها در آن بــازي مقابل مشكي پوشان بدون گل متوقف شدند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran