Iran Varzeshi

مطهري: قهر نه اما از بازي نكردن ناراحتم

-

ارســالن مطهري كه قصد داشت اين فصل لژيونر شود و حتي بحث حضورش در ليگ انگليس هم مطرح شد، باالخره بعد از گذشت چند هفته از شروع ليگ هفدهم، در ايران ماندني شــد و به پارس جنوبي جم رفت. مطهري كه چند پيشنهاد خوب داشت به خاطر شــرايط مناسب پارسيها اين تيم را انتخاب كرد اما حاال كه در اكثر بازيها نيمكتنشين است، ظاهرا تصميم به جدايي دارد. در اين مورد حتي گفته شد او قهر كــرده و در اردوي تيم حضور ندارد كه اين مساله تكذيب شد.

گويا پولتان را ندادند و با باشــگاه به مشكل مالي برخورديد؟

مــن زيــاد در جريان جزييات نيســتم چراكه با تيم به جم نرفتم. سعي هم كردم خودم را وارد حاشيه نكنم. يعني قهر كردي؟

قهر نه، كار شــخصي داشتم و نتوانستم تيــم را همراهي كنم. از اين رو در جريان اخبار تيم نيســتم. گويا يك صحبتهايي در جم شده ولي من خبر ندارم. از طرفي آنقدر عوامل پارس جنوبي انسانهاي شــريفي هستند كه من قهر نميكنم.

مسووالن باشــگاه چقدر از وعدهها عقب هستند؟

قســط اول 30 درصد و قســط دوم 0۲ درصد است كه قرار است در نيم فصل پرداخت كنند. احتماال در اين چند روز پرداخت كنند. به خدا نميدانم چه خبر است. تمرينات هم تعطيل اســت و اينكه بين بچهها چه صحبتهايي شده در جريان نيستم. از طرفي من نخواستم خودم را وارد بحث كنم و در تعطيالت تماسي با بازيكنان نداشتم تا خودم هم به حاشيه نروم.

چرا اينقدر كم براي پارس جنوبي بازي ميكني و اغلب نيمكتنشين هستي؟

ايــن ديگر نظــر كادر فني اســت. من نميتوانم در اين مورد چيزي بگويم. انشــاءا... هر چه خير است همان پيش بيايد. اتفاقا با آقاي تارتار صحبت كردم ولي حتما هم پســتيهاي من خوب بودند كه آنها را به من ترجيح داده.

از اينكه بــه پارس جنوبــي رفتي پشيمان نيستي؟

خوب هر بازيكني از بازي نكردن ناراحت ميشــود اما قطعا اين قبيل مسائل داليل فني خود را دارد. از طرفي من بعد بازي با اســتقالل در بازي با سايپا و پديده مصدوم بودم. غيبت در اين دو بازي هم تاثيرگــذا­ر بود تا كمتر فرصت بازي پيدا كنم. حاال بايد ديد چه ميشــود ولي انتخابم اشــتباه نبود و تنها بدشانسي باعث شد اين اتفاقات رخ دهــد. به اميد خدا هر چه خير است پيش ميآيد. اگر هم بخواهم بيشتر از اين توضيح دهم و حرف بزنم به حاشيه ميروم.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran