Iran Varzeshi

بين من و باشگاه هيچ اختالفی نيست

-

بین من و باشگاه پرسپولیس هیچ اختالفي وجود ندارد كه باعث شود قراردادم را تمدید نکنم. البته من و دستیارانم مطالباتي داریم اما باشگاه در حال حسابرسي است و از این بابت هیچ مشکلي وجود ندارد.

برانکو كه از راه رسید، تا آغاز كنفرانس چند دقیقه مانده بود و مسووالن سازمان لیگ به او تعارف كردند كه این چند دقیقه را با نشستن كنارشان و نوشیدن یك چاي بگذراند. آقاي سرمربي اما به دلیل كمردرد، سرپایي چاي را نوشید و در واكنش به خبرنگاراني كه او را دوره كرده بودند تا نظرش را درباره گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بدانند، نگاهي به مدیر رسانهاي پرسپولیس انداخت و به شوخي گفت: «گروهمان جوري است كه انگار گويها را پندار برداشته!» وقتي هم كه در سالن كنفرانس در جایگاه مصاحبهشوند­ه نشست، بيآنکه منتظر پرسشي باشد، شروع كرد به صحبت: «ظاهراً نیمفصل براي شما خبرنگاران تمام شده كه تعدادتان از همیشه كمتر است اما ما یك بازي سنگین دیگر هم داریم و باید مقابل صنعتنفت به میدان برویم.»

اینکه صنعتنفت بعد از اعتصاب به بازي با پرســپولیس ميآید، روي كار شما چه تاثیري دارد؟

طبيعي است كه كارمان سختتر ميشــود. در روزهاي اخير رســانهها در مورد مشــكات صنعتنفت زياد صحبت كردند در حالي كه مشــكل آنها مشكل خيلــي از تيمهاســت و البتــه هميــن مشــكات ميتواند انگيزه مضاعفي براي حريف ايجــاد كند. قطعــا آنها هم مثل مــا ميخواهنــد نيمفصل را بــا پيروزي تمام كنند و نســبت به فصل قبل قويتر و خطرناكتر شــدهاند. نفتيهــا مقابل ســپاهان و اســتقال خيلي خوب ظاهر شدند و مهمترين مساله براي ما اين است كه حريفمان را دستكم نخواهيم گرفت. انتظارم ارائه يك بازي زيبا از شــاگردانم است تا از اين طريق از هوادارانما­ن بابت حمايتهايشا­ن تشكر كنيم.

به نظر ميرسد قرعه پرسپولیس در لیــگ قهرمانان آســیا برايتان راضيكننده بوده؛ اینطور نیست؟

ســطح ليگ قهرمانان آسيا باالتر از ليگ برتر اســت. معمــوال همه تيمها خيلي قوي هســتند و ســخت ميشود تيمــي را ضعيف به حســاب آورد. ما در گروهمان الوصــل را داريم كــه در كنار العين بهترين تيمهای امارات هســتند. السد هم جزو بهترين تيمهاي قطر است و بازيكناني چون ژاوي و پورعليگنجي را دارد. احتماال تيم چهارم هم از ازبكستان خواهد بود، اگر چه الفيصلي اردن هم تيم خوبي است. البته براي ما فرقي نميكند با چه تيمي همگروه شويم. پیشتر با پیشنهاد كيروش براي حضور یك و نیمروزه مليپوشان در

اردوي تیمملي بعد از هر بازي لیگ برتر مخالفت كــرده بودید؛ نظرتان تغییر نکرده؟

قبــا هم گفتــهام شــما ابتدا از باشــگاه بپرسيد كه آيا چنين درخواستي به طور رسمي از سوي فدراسيون مطرح شــده يا نه. من بياطاع هستم. اول بايد درخواســت رسمي فدراســيون يا برنامه تيمملي به باشــگاه برسد و بعد دربارهاش صحبت كنيم.

اما با توجه به اینکه پرسپولیس در نیم فصــل تعطیــالت نــدارد، مليپوشــان­تان تا پایان فصل هیچ فرصتي براي استراحت پیدا نخواهند كرد.

همينطــور اســت. ايــن يكي از

مشكات بزرگ ماســت. برنامههاي ليگ بسيار فشــرده اســت و ما هر چهار روز يكبار به ميدان ميرويــم. هر زمان هم كه ليگ تعطيل شــده، مليپوشان ما در اختيــار تيمملي بودهانــد و در آينده نيز همينطــور خواهد بــود. در ورزش همان اندازه كه تمرين مهم اســت، اســتراحت هم ضرورت دارد. خوشبختانه ما نيمكت خوبي داريم و در مقاطعي كه احســاس كنيــم مليپوشــان­مان فشــار زيادي را تحمل ميكننــد، تصميمات مناســبي خواهيم گرفت اما واقعيت اين اســت كه مليپوشــان هم براي حفــظ آمادگي و سامتيشان به استراحت نياز دارند.

گویــا از االتحــاد و االتفــاق عربستان هم پیشــنهاد دارید؛ این باشــگاهها براي راضي كردنتان چقدر شانس دارند؟

مــن قبا در االتفــاق كار كرده و آنجا قهرمان شدهام. براي همين در سالهاي اخير به كرات از آنجا و ديگر تيمهاي عربســتاني به من پيشــنهاد شده اما مهمتر از همه اين است كه من اكنون بهعنوان سرمربي پرسپوليس در خدمت شما هستم.

اختالفتان با باشگاه به خاطر همان مطالبات معوقه است یا باید دنبال دلیل دیگري باشیم؟

بين من و باشــگاه پرســپوليس هيچ اختافي وجود ندارد كه باعث شــود قراردادم را تمديد نكنم. البته من و دستيارانم مطالباتي داريم اما باشــگاه در حال حسابرسي است و از اين بابت هيچ مشكلي وجود ندارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran