Iran Varzeshi

عليپور:درليگقهرما­نانتيمضعيف­نداريم

-

علــي عليپــور بهتريــن گلــزن پرســپوليس در ايــن فصــل ميگويد موضوع اعتصــاب نفتيها بــراي او و همتيميهايش مهم نيســت: «آنها اگر چند روز هم تمرين نكنند وقتي مقابل پرسپوليس قرار ميگيرند با همه توان وارد زمين ميشوند و بهترين بازيشان را مقابل ما انجام خواهند داد و مطمئناً دوست ندارند امتيازي از دست بدهند. در كل ما به اين مسائل فكر نميكنيم و ميدانيم كه يك بازي ســخت پيش روي ماســت كه ســعي خواهيم كرد اهــداف كادر فنــي را در زمين پياده كنيم تا با دســت پــر از زمين خارج شويم.»

شــرايط پرســپوليس هم از نظر شــماره 70 كامــا مســاعد اســت: «خوشــبختان­ه همه بچههاي تيم با هم هماهنگ هســتند و رفاقت زيادي هم بين بچهها وجود دارد، كادر فني خوبي هم باالي سر تيم ماست و قطعا بهترين تاكتيكها را بــراي ما در نظر خواهند گرفت و ما هم سعي ميكنيم خواسته كادر فنــي را در زميــن پيــاده كنيم. مطمئنا همه شرايط دست به دست هم خواهد داد تا با دســت پــر بازي را به اتمام برسانيم.»

وقتي بحث ليگ قهرمانان ميشود عليپور هم مثل برانكو گروه پرسپوليس را آسان نميداند: «وقتي همه تيمهاي قوي و قدرتمند آســيا در اين بازيها حاضر ميشــوند، مطمئنا گروه آساني هم وجود ندارد. شما در ليگ قهرمانان آسيا تيم ضعيف پيدا نميكنيد.»

عليپور ميگويــد مرتضي پورعلي گنجي در تيم الســد قطر دوست، بچه محل و همزبان او است اما برايش كري نميخواند: «من براي او احترام بســيار زيادي قايل هستم اما در زمين مسابقه هركــدام از ما بــراي موفقيت تيمش ميجنگد. مطمئن هســتم هم مرتضي و هم كل تيم ما به دنبال اين هســتيم تا بهترين عملكرد خودمان را داشــته باشيم و بهترين نتيجه را هم بگيريم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran