Iran Varzeshi

اسدي: بايد از كمالوند تشكر كنيم كه حامي بازيكنان بود

-

مرتضي اســدي، كاپيتان صنعت نفت درباره شكســته شــدن اعتصاب بازيكنان صنعــت نفت و حضــور اعضــاي تيم در تهــران، اينطور توضيــح ميدهد: «قبل از بازي استقالل خوزستان مديرعامل باشگاه صحبتهايي مبني بر اينكــه بعد از بازي زمــان پرداخت مالي را مشــخص خواهند كرد انجام داد اما هيچ صحبتي با ما نشــد و بازيكنــان تصميم گرفتند در اعتراض به عملي نشدن قول مسووالن تيم در تمرين حاضر نشــوند. پيش از اين مشكالت زياد رســانهاي نشــده بود. با صحبتهايي كه كمالوند با مديريــت و هيأت مديره انجام دادنــد يكــي دو روز زمان بــرد تا تكليف مسائل مالي روشن شــود. نيم فصل ليگ برتر فرا رســيده و بازيكنان هنوز درصدي كه مدنظرشــان بوده را دريافــت نكردند. وعدههايي داده شــده كه كمالوند متقاعد شده بعد از بازي تيم را شارژ مالي خواهند كرد. كمالوند هم با بازيكنان صحبت كرد و ما قانع شديم تا كار را ادامه دهيم.»

خيليها از همان ابتدا معتقد بودند كه اين اعتصاب خيلي زود ميشــكند و دوام نميآورد. اسدي اما در اين رابطه ميگويد: «اين طــور نيســت. مــا در تصميم مان كامًال مصمم بوديــم و قطعاً قول محكمي از مســووالن باشــگاه گرفتهايم كه حاضر شدهايم در بازي با پرسپوليس حاضر شويم. فــرق اين بار با دفعات قبل اين اســت كه آقاي كمالوند شخصا در جلسه با مسووالن باشگاه و رييس هيأت مديره شركت كرد و مشــكل را حل كرد. به كمالوند براي انجام اين كار تضمين دادند. كمالوند با بازيكنان هم صحبت كرد و خواست كارمان را انجام دهيم و باشــگاه را موظف كــرده كه پول اعضاي تيم پرداخت شود.»

بازيكنــان صنعت نفــت، پيش از اين هم وعدههايي از مســووالن باشگاه گرفته بودند كه عملي نشــده بود و حاال ســوال اينجاســت كه اگر ايــن وعدهها هم عملي نشــود، آيا باز هم بازيكنــان صنعت نفت در تمرين حاضر نميشــوند؟ اســدي در پاسخ به اين سوال توضيح ميدهد: «ما به دنبال اين نيســتيم كه تيم تعطيل شود و اين مشكالت به وجود بيايد. بازيكنان حق خــود را ميخواهند. همانطور كه بازيكنان به تعهد خود عمل ميكنند باشگاه هم بايد به تعهداتــش در قبال بازيكنان عمل كند. ما قول رتبه تك رقمي را داده بوديم كه تا اين لحظه اين اتفاق افتاده اســت. باشگاه بايد وارد عمل شــود و بــه تعهدات خود عمل كند. پولمان را به طور كامل نگرفتيم. البته باشگاه هم مصر است تا پول بازيكنان پرداخت شــود. حتي اعضاي هيأت مديره در صحبتي كه با كمالوند داشــتند اعالم كردند بعد از اين بازي بحث مالي درســت خواهد شد.»

عدهاي از هــواداران آباداني، كمالوند را در ايــن اتفاقات اخير مقصــر ميدانند و معتقدنــد او نبايد بازيكنــان را حمايت ميكرد. اســدي اما تأكيد ميكند: «آقاي كمالونــد مردانگي كرده كــه از بازيكنان حمايت كرده اســت. بازيكنــان تا همين حاال هم چندين بار با پادرمياني او بوده كه حاضر شــدهاند در تمرينات شركت كنند. حاال هم بايد از او تشــكر كنيم كه حامي بازيكنان بوده است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran