Iran Varzeshi

توقف برق شيراز و پيروزي بادران و نساجي

-

همانطــور كــه پيشبيني ميشــد حســاسترين بــازي هفتــه پاياني نيم فصل تماشــايي هم بود. تيم برق شيراز و خونه به خونه بازي خوبي را ارائه دادند و استقبال بسيار خوبي هم از اين مسابقه شده بود.

شــاگردان داود مهابــادي اما قدر فرصتهايشان را دانستند و دو گل زيبا را در نيمــه اول به ميهمان شــان زدند. بازي در نيمه دوم ســرعت خوبي داشت و ميهمان توانســت هر دو گل را جبران كنــد. بعد از گل اول خونــه به خونه به دليــل درگيري مربيــان دو تيم بازي به حاشيه كشيده شد. ايرانجوان بوشهر هم در كرمان خيلي زود به گل رســيد و تا پايان نيمــه اول آن را حفظ كرد اما در نيمه دوم ميزبان شكســت را با پيروزي 2بر 1 عوض كرد.

بادران هم در ادامه روند صعودياش ماشين ســازي را با دو گل شكست داد و آماده بازي حذفي با پرســپوليس شد. اكســين هم با دو گل ميهمان اراكياش را بدرقه كرد. نساجي در قائمشهر با گل دقيقه 90+1 به ســختي از سد راهآهن گذشــت. در واقع شــاگردان محســن بياتينيا فقط يك دقيقــه كم آوردند تا دست خالي برنگردند. صباي قم همچنان روي نوار ناكامي حركت ميكند. اين تيم در خانه به فجرسپاسي باخت. در آخرين بازي هم تيم شــهرداري ماهشهر با يك گل ميهمانــش گل گهرســيرجا­ن را از پيش رو برداشــت. وينگو بگوويچ با اين باخت شرايطش نســبت به قبل در تيم گلگهر سختتر شد. بادران تهران 2 .......... ماشينسازي صفر گلها: كريم اسالمي(45، )81 صباي قم صفر ............ فجر سپاسي يك گل: شاهين مجيدي(95) مس كرمان 2 ...... ايرانجوان بوشهر يك گلهــا: ميالد باقــري(36) و شــاهرخ غالمرضــا پور(58) بــراي مس كرمان و احمد الجبوري(11) براي بوشهر اكسين البرز 2 ...... آلومينيوم اراك صفر گلها: حميد طاهري فرد(95) و ياســر وكيلي(57) برق جديد شيراز 2 ...... خونه به خونه 2 گلهــا: ســعيد خردمنــد(31) و پوريا آرياكيــا(23) بــراي بــرق و ســجاد آشــوري(18) و رضــا آقابابايی )90+1( براي خونه به خونه نساجي مازندران 2 .............. راهآهن يك گلهــا: مجتبــي ممشــلي(57 پنالتي، )90+1 بــرای نســاجی و حســين اماميان(58 پنالتي) برای راهآهن شهرداري ماهشهر يك ...... گلگهر صفر گل: ميالد شيخ سليماني(57)

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran