Iran Varzeshi

استقالليها در فكر تمديد با جباروف

-

يكي از اشــتباهات بزرگ باشــگاه اســتقالل در فصــل گذشــته تعلل در تمديد قرارداد ســتارههاي اين تيم بود كــه در نهايت به هميــن دليل بهترين بازيكنانشا­ن در پايان فصل جدا شدند.

استقالل فصل گذشته و بخصوص در نيم فصل دوم شرايط خوبي داشت و بازيكنان اين تيــم در وضعيت مطلوبي به ســر ميبردند اما چه كسي ميتواند منكر اين شود كه در بين همه بازيكنان خوب اســتقالل، كاوه رضايي و رابسون جانواريو شــرايطي كامال ويژه داشتند و ميشــد ايــن دو را، بهترين بازيكنان فصل گذشته آبيها ناميد. در حالي كه مســووالن اين باشگاه فرصت زيادي در طول فصل گذشته داشــتند تا قرارداد ايــن دو بازيكــن و بســياري ديگر از بازيكنــان خوب را كه قراردادشــ­ان در شــرف اتمام بود، تمديد كنند، تعلل در تمديد قرارداد با ســتارهها باعث شد تا باشگاه اســتقالل تاوان سنگيني در اين فصل بدهد.

جانواريــو و كاوه رضايــي جــذب دو باشــگاه اروپايي شــدند و تمديد با چنــد بازيكن ديگر از جملــه نورافكن، سيدمجيد حســيني، اميد ابراهيمي به ســختي و با مبالغي فراتــر از آنچه كه انتظــار ميرفت عملي شــد. اين اتفاق گويــا تجربهاي شــده براي مســووالن نقل و انتقاالت باشــگاه استقالل و آنها در نظــر دارند با تجربه فصل گذشــته، در نيم فصــل دوم قــرارداد بازيكناني كه قراردادشــ­ان در شرف اتمام است را تمديد كنند. شواهد نشان ميدهد يكي از اصليترين اهداف باشــگاه اســتقالل براي تمديد قرارداد، هافبك ۵۳ ساله و مجرب اين تيم است. سرور جباروف كه با ۵۳ سال ســن در اوج آمادگي به سر ميبرد و در نيم فصل اول قطعا بهترين بازيكن آبي پوشان بود بازيكني است كه مد نظر باشــگاه اســتقالل براي تمديد قرارداد قرار دارد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran