Iran Varzeshi

بازي 9 فروردين با سايپا، تنها شرايط سخت براي برانكو

-

با اعــالم برنامه نيــم فصل دوم ليگ برتر، برانكو و كادر فنياش مثل تمام تيمهاي حاضر در اين مسابقات تكليــف خودشــان را ميداننــد و ميتوانند براي تمام سفرها، تمرينات و آمادهسازيش­ان برنامهريزي كنند.

البته بايد بازيهاي جام حذفي در صورت صعود و سپس ليگ قهرمانان را هم در نظــر گرفت و با زمان بندي دقيقتر برنامه ريــزي كرد اما چيزي كه واضح اســت اينكه پرســپوليس بدون اســتراحت وارد نيم فصل دوم خواهد شــد و براي اين تيم نيم فصل اول به نيم فصل دوم ميچســبد چرا كه يك بازي عقب افتاده در ليگ برتر و حداقل يك و حداكثر دو مسابقه در جام حذفي خواهد داشت.

پرســپوليس مثل بقيه تيمهاي ليــگ برتري در حــد فاصل 3 دي تا 7 ارديبهشت ماه يعني 5 ماه و 4 روز بايد 15 بازي انجام دهد.

سرخها در دي ماه چهار مسابقه انجــام ميدهند، در بهمن ماه ســه مســابقه پيش روي خــود دارند و در اسفند ماه فقط دو بازي در ليگ برتر انجام ميدهند. سه بازي اين تيم هم در فروردين و دو مسابقه آخر در هفته اول ارديبهشت برگزار ميشود.

اتفاقا فواصــل بازيها هم بدون در نظــر گرفتن فشــردگي حاصل از بازيهــاي حذفي، ليــگ قهرمانان و تيم ملي مناســب به نظر ميرســد. پرســپوليس فقط در همين دو هفته ابتدايــي بــه فاصله چهــار روز بازي ميكند و بعد از آن فواصل بازيهايش حداقل 5 و حداكثر 8 روز خواهد بود. از نظر ســفر به شهرستان و بازيهاي خارج از تهران هم شــرايط مناسب به نظر ميرسد.

پرسپوليس فقط در دي ماه دوبار بيرون از تهران بازي خواهد كرد و يك بار به اهواز و بار دوم به مشهد ميرود. آنها يك سفر در آبادان طي بهمن ماه خواهند داشــت اما در اسفند اين تيم برنامه آسيايي دارد و هيچ سفر داخلي نخواهد داشت.

ســرخها يك بار در فروردين ماه به مشــهد ميروند، يك بــار هم در ارديبهشت در اصفهان بازي ميكنند؛ پس نه خبري از مسابقه در فصل سرد در تبريز هســت نــه در فصل گرم به اهواز و آبادان خواهند رفت.

برنامــه پرســپوليس در ليــگ قهرمانــان هــم مناســب بــه نظــر ميرسد. در فصل جديد اين رقابتها پرسپوليس مرحله گروهي را در تهران آغاز ميكنــد و در تهران هم به پايان خواهد رســاند. اين اتفاق خوبي است كه از ويژگيهاي قرار گرفتن در سيد يك به نظر ميرســد و فصل قبل رخ نداد. ســرخها بازي اول شــان را در تهــران مقابل برنده پلي آف اين گروه انجام ميدهند اما در اســفندماه سه مسابقه دارند كه يكي در دوحه و يكي در دبي خواهد بود.

نخســتين بازي آسيايي اين تيم در سال 96 هم در فروردين ماه مقابل برنده پلي آف در خانه اين تيم خواهد بود كه با توجه به برنامه احتمالي تيم ملي در آن مقطع شــايد اوضاع كمي سخت شود.

آخرين بازي هم در تهران مقابل السد انجام ميشود كه در فاصله هفته بيست و هشتم و بيست و نهم برگزار خواهد شد و فاصله مناسبي دارد.

با توجه به انجام ديدار برگشت با اســتقالل و البته سه مسابقه آسيايي كــه دو تاي آن بيرون از خانه اســت شايد ماههای اسفند و فروردين سخت تريــن مقطع پيش روي ســرخها به نظر برســد بخصوص اينكه بازيكنان ملي پوش پرسپوليس يك روز بعد از بازي با الوصل در امارات به اردوي تيم ملــي ميروند و دو روز قبل از بازي با ســايپا در تهران به تمرينات تيمشان برميگردند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran