Iran Varzeshi

باخت سرمايه و برد ياران عباديپور

-

تيم واليبال بانك سرمايه در نخستين گام از رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي جهان ســه بر دو مغلوب زاكســا لهستان شد. در نخستين روز از رقابتهاي واليبال جام باشگاههاي جهان كه از بيست و يكم آذرماه به مدت پنج روز و به ميزباني ســه شهر لهستان برگزار ميشود، نماينده ايران به مصاف صدرنشين ليگ لهستان رفت.

شــاگردان كارخانه ســتهاي اول و دوم را با امتيازهاي ۹۱ بر 25 و ۰2 بر 25 به ســود خود تمام كردند اما در سه ست بعدي مقهور جنگندگي شاگردان آنتونيو گارديني شــدند و به ترتيب 25 بر ۶۱ ، ۱۳ بر ۹2 و ۷۱ بــر 5۱ نتيجه را واگذار كردند. مائوريســي­و تورس از تيم زاكســا با كســب 25 امتياز عنوان امتيازآورت­رين بازيكــن ميدان را از آن خــود كرد و در سوي ديگر مجتبي ميرزاجانپو­ر 24 امتياز را براي بانويها كسب كرد.

در ديگر ديدار همزمان در شهر لودز و از گروه دوم زنيت كازان روســيه موفق شد در سه ست پياپي بوليوار آرژانتين را شكســت دهد تا ضمن كسب سه امتياز براي حريفان ديگر خط و نشــان بكشد. ســتهاي اين ديدار بــا امتيازهاي 25 بــر۰2 ، 25 بر ۹۱ و 25 بر ۷۱ به ســود صدرنشين ليگ روسيه پايان يافت.

در ادامــه روز نخســت رقابتهاي واليبال جام باشــگاهها­ي جهان و از گروه دوم، تيم اسكرا بلهاتوف لهستان كه ميالد عبادي پور دريافت كننده مليپوش ايراني را در اختيار دارد در نخســتين گام موفق شد سه بر صفر شانگهاي چين را از پيش رو بردارد و ســه امتياز شــيرين را از آن خــود كند. در اين بــازي عبادي پور ۰۱ امتياز را كســب كرد امــا بهترين بازيكن اسكرا، ســرچكو ليسيناچ بود كه توانست 25 امتياز كســب كند. ستهاي بازي با امتيازهاي 25 بر ‪25 ۸۱،‬ بر ۹۱ و 25 بر ۱2 به ســود نماينده كشور ميزبان پايان يافت.

از گروه نخســت در ديداري حساس لوبه ايتاليا رو در روي ساداكروزير­و برزيل قرار گرفت و در پايان صدرنشين سري آ بود كه توانست ســه بر صفر پيروز بازي شــود. لوبه ايتاليا با كسب اين سه امتياز به تنهايي و باالتر از زاكســا دو امتيازي و بانك ســرمايه يك امتيازي در صدر قرار گرفت و نماينده برزيل بــدون امتياز در قعر جدول ايستاد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran