Iran Varzeshi

بازي با رئال، خاص است

-

لئــو مســي جوايــز پيچيچــي و دياســتفان­و را از آن خــود كــرد. او كه بهتازگــي كفش طالي اروپــا را دريافت كرده بــود، جوايز بهترين گلزن و بهترين بازيكن ليگ را از دستان نيكوال اسپروني و لئوپولدو ساتروستگوي­ي، مديران اونيداد اديتوريــا­ل و هيوندا دريافت كرد. او پس از دريافت جايزه دياســتفان­و گفت: «من از اينهــا چنــد تا دارم. قبلتــر اين جام بزرگتر و ســنگينتر بود. خوشــحالم كه آن را دوباره دريافت ميكنم و ميخواهم از روزنامه ماركا بابت انتخابشــا­ن تشكر كنم.»

او كمي بعدتر روي ســن برگشــت تا چهارمين پيچيچي دوران ورزشــي خود را براي عنــوان بهترين گلزن فصل دريافت كند: «باز هم ممنونم. ميخواهم اين را با همتيميهايم شــريك شوم و از همه همتيميها سپاسگزارم. اين جايزهاي براي تيم اســت، همانطور كه سر كفش طال هم گفتم. رســيدن به ايــن عنوان هدف اصلي من نيســت. هدف ما رسيدن به قهرماني اســت اما اگر جوايز انفرادي هم به دست بياوريم كه چه بهتر.»

از مســي درباره بازي رئــال مادريد و بارســلونا در روز شــنبه هم سوال شد. اگر بارسلونا اين بازي را ببرد با يك بازي بيشــتر، فاصله با رئال را بــه 14 امتياز خواهد رساند. مسي گفت: «مهم است كه اوبالك، برنده جایزه سامورا: پيروز شويم. اين بازي خاصي است. بردن برتري مهمي به ما ميدهد. البته در اين صورت هم بازيهاي زيادي از ليگ مانده اســت اما خوب است كه ســال را با برد به پايان ببريم و كريسمس شادي داشته باشــيم.» از مسي پرســيدند كه نظرش درباره فينال اســپانيا و آرژانتين در جام جهاني چيست و او گفت: «حضور دوباره در فينال جام جهانــي فوقالعاده خواهد بود. اول بايد به فكر گروهمان باشــيم كه گروه دشواري است و بعد ببينيم كه چه ميشود.» اینیستا پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن تیم اسپانیا:

 ??  ??
 ??  ?? سالبیستویک­م|
سالبیستویک­م|

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran