Iran Varzeshi

سوارس به موقع اوج گرفت

-

لوييس سوارس به خاطر مشــكالتي كــه در ماههاي ابتدايي اين فصل ليگ اسپانيا در باز كــردن دروازه حريفان داشــت مورد انتقادات زيادي واقــع شــد و خيليهــا او را تمام شــده دانستند و گفتند بارســلونا بايد به پاكو آلكاسر اعتمــاد كند چــون مهاجم اروگوئهاي بعد از جدايي نيمار و رفتنش به پاريســنژر­من از تــوان الزم بــراي گلزنــي برخوردار نيســت امــا او در نهايت يك بار ديگر گلزني را شروع كرد و در آخرين بازي تيمش برابر دپورتيوو الكرونيا دو گل زد.

او هميشــه با اعتماد به نفــس در كنفرانــس خبري حرف ميزد و از اين ميگفت كــه نوبــت گلهــاي او هم ميشود. سوارس در سه بازي آخر گل زده و حاال با آمادگي كامل به برنابئو ميرود.

در 16 بازي الليگا 9 گل زده و در تيــم بارســلونا تنها پشت ســر بهترين دوستش، ليونل مسي اســت. از 9 گل پنج تا را در ماه گذشــته زده. از بــازي با لگانــس موتور او روشــن شد و حاال در بهترين زمان اوج گرفته.

رئال در نخســتين الكالســيك­وي فصل چارهاي جز پيروزي ندارد چون حتي مســاوي هــم اختالف 11 امتيازي اين تيم با بارســلونا را حفــظ ميكند(هرچند يك بازي كمتر انجام دادهاند) و بعد از تعطيالت زمســتاني بايد روي رقابتهاي حذفي تمركز كنند. تيم زيدان اين فصل در بهترين شرايط نبوده بخصوص مقابل هــواداران خودي. اين تيــم در برنابئو در تمام پاييز نتوانســته موقعيتهايش را به گل مبدل كند و مقابل والنسيا، لوانته و رئال بتيس امتياز از دســت داده. البته اين تيــم وقتي روي فرم اســت- كه غالبا اين اتفاق در بازيهاي بزرگ رخ ميدهد- به راحتي توانايي شكســت دادن هر حريفــي را دارد. بــرد قاطعانــه 5 بر يك مقابل بارســلونا در دو ديدار سوپرجام اسپانيا قبل از شــروع فصل ظرفيت ايــن تيم را ثابت كرد. بايد در بازي شنبه همينطور باشند وگرنه

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran