Iran Varzeshi

عزيزي: همين االن در ليگ برتر جادوگري وجود دارد

-

خــداداد عزیزي دربــاره دعوتش از ســوي کمیته اخالق براي اداي توضیحات دربــاره جادوگري اینطور حــرف ميزند: «من دقیقا همه موضوعاتــي را که درباره جادوگري ميدانســتم در رسانهها گفتهام و دیگر چیزي ندارم که بخواهم در این باره بگویم و آن را بــراي کمیته اخالق تعریف کنم. من مســائل مربوط بــه جادوگري را به چشــم خودم دیدم امــا ميدانم اتفاقي بعدش رخ نميدهد. قبال هم عدهاي دیگر درباره مسائل فســاد در فوتبال به کمیته اخالق رفتنــد و حرفهایي را زدند اما خب خروجي نداشــته اســت. االن هم با اینکه کمیته اخــالق از من دعوت کرده اســت اما به آنجا نمــيروم چرا که فایدهاي ندارد. من بروم آنجا مثال بگویم یک مربي فوت یا دود ميکرد در یک چیــزي، یا تیم حریف و بازیکنان را جــادو و جمبل ميکرد. خب آخرش که چي؟ ممکن است بعدا من را هم دروغگو خطاب کنند.»

او حرفهایــش را اینطــور ادامــه ميدهــد: «در مورد قضایاي دیگر فســاد در فوتبــال هم همینطور بوده اســت، آن آقایاني که االن در راس و باالي فدراسیون نشستهاند، ميدانند که فساد در فوتبال ما بیداد ميکنــد. از زد و بند برخي مربیان تا پول گرفتنشان از بازیکنان و مهمتر از همه آن مافیاي عظیمي که در فوتبال هســت. مافیایي که مشــخص ميکند چه افرادي باید در این فوتبال باشــند، یا کدام بازیکن و مربي نباشد. شــما فکر ميکنید کسي از این مسائل در فدراسیون خبر ندارد؟ اتفاقا همه آقایان مسوول، خودشان با جزییات از این مسائل خبر دارند و واقعا اگر نميدانند، باید ول کنند این فوتبال را و بروند ســراغ کار دیگري.»

عزیــزي دربــاره اینکه آیــا خودش جادوگري در تیمي را دیده است، ميگوید: «بله، من خودم دیدم که فالن مربي علني جادوگري ميکند یا یک نفر را آورده است که برایش جادوگري انجام دهد. جادوگران در فوتبال فعال هســتند، فقط دوزشــان پایین آمده است. شک نکنید که هنوز هم وجــود دارد. اصال یکي از مشــکالت فعلي فوتبال، جادوگري در لیگ برتر اســت. هر چند شــاید یک مقدار دوزش کمتر شده باشــد که آن هم به خاطر هیاهوهاي اخیر است وگرنه همین االن هم آقایان جادوگر در برخي تیمها فعال هستند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran