Iran Varzeshi

بغالني: صادقانه ميگويم پنالتي نشد

-

حسين بغالني مدافع صنعتنفت آبادان كه اولين پنالتي تيمش را زد و نتوانست آن را گل كند، درباره اتفاقي كه در نيمــه دوم رخ داد و داور ابتدا پنالتــي گرفــت اما بعد نظــر خود را تغيير داد، ميگويد: «صادقانه ميگويم كه توپ را با ســينه كنتــرل كردم. با مكث پنالتي گرفت و در شــوك بودم و نميدانســت­م چه كار بايد بكنم. بعد نگاه به كمك داور كرد و ديد او پرچم نزده. واقعا نميدانستم چه كاري بايد انجام بدهم.» بغالني درباره تصميمات داور در ايــن بازي حســاس توضيح ميدهــد: «واقعا داوري عالي بود. جام حذفي بازي حساسي است و هر تيمي ببازد حذف ميشــود. اين را به جرات ميگويم كه اشكان خورشيدي يكي از داوران خوب ايران است حاال نه به اين دليل كه چون مــا در اين بازي پيروز شديم اينطور بگويم.»

مدافع آباداني صنعتنفت درباره مشــكالت مالي اين باشگاه ميگويد: «من تا االن صددرصد پول از باشــگاه ميخواهم. هم طلب پارســال مانده و هم مبلغي تا به امروز از باشگاه دريافت نكردهام. ابتداي فصل قول دادند و قرار بود پرداختيمان 30 درصد باشــد كه 20 درصــد به ما دادنــد. يك ماه بعد گفتنــد پول نيســت تا بــه نيمفصل رســيد كه حــاال هم هيــچ خبري از پول نيست. همه اعتصاب كرده بوديم و نميخواســت­يم بــازی كنيم ولي به خاطر مردم اين بازي به ميدان رفتيم و بازي را هــم برديم. گفتند شــنبه پول ميدهيــم اما هنوز از پول خبري نيست.»

بغالنــي انتقادات خود از مديريت باشــگاه را اينگونــه ادامــه ميدهد: «زماني كه ميبريم همه خوشــحالند ميآيند روبوســي امــا وقتي ميبازيم هيچ خبري نيست و خودشان را كنار ميكشند.»

بغالني در واكنــش به اين موضوع كه پول در حســاب باشــگاه اســت اما پرداخت نشــده، ميگويــد: «واقعا پول به باشــگاه تزريق شده اما ما هيچ پولي نميبينيم. آقاي كمالوند هم سر همين موضوع ناراحت اســت كه پول آمده اما هيچ خبري از كسي نيست. دليل اينكه چــرا اين پولها تقســيم نميشــود را نميدانيم. ما همه يك خانواده هســتيم و اگر او نباشــد هيچ كس نخواهد ماند. بغالنی در پايان با كنايه میگويد: «نبايد صنعتنفت آبادان يك ســال يك رتبه خوب كســب كند! در شــأن آبادانيها نيست كه رتبه خوبي كسب كنند!»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran