Iran Varzeshi

مگويان: در ارمنستان استراحت ميكنم و پولم را ميگيرم

ابتداي فصل كه ميخواستم جدا شوم استقالل رضايتنامها­م را نداد

-

هرائر مگويان مدافــع ارمني در ابتداي فصل به شــكلي عجيب توسط منصوريان از فهرســت استقالل كنار گذاشــته شد و از آنجا كه اين بازيكن با استقالل قرارداد داشت، قيد مذاكره در روزهاي پايانــي نقل و انتقاالت را با تيمهــاي ديگر زد تا عالوه بر اينكه بازيكن اســتقالل بماند بتواند حق و حقوق خود را هم بگيرد.

مگويان در روزهــاي پاياني نقل و انتقــاالت از فهرســت آبيها كنار گذاشته شــد اما اين بازيكن به شدت از اقدام مسووالن اين باشگاه ناراحت بــود. او در همان روزهــا نامهاي را از باشــگاه اســتقالل دريافت كرد كه با وجود كنار گذاشــته شدن از فهرست تمام حــق و حقوقش را مثل ســاير بازيكنــان دريافت ميكنــد زيرا اين مدافــع ارمني ميتوانســت از طريق شــكايت به فيفا استقالل را با دردسر مواجه كند.

حاال با گذشت چند ماه مديرعامل باشگاه استقالل ادعا كرده كه به دنبال فســخ قرارداد با مگويان است و با اين بازيكن تســويه حساب صورت خواهد گرفت. ادموند اختر، مدير برنامههاي مگويــان در ايــن باره گفتــه: «اصال دوســت ندارم در اين مورد مصاحبه كنم و فقــط بايد بگويــم مگويان ۴ ماه ديگر با اســتقالل قــرارداد دارد و تمام پول قــراردادش را تمام و كمال از اين باشگاه خواهد گرفت. بازيكنان خارجي شرايطي متفاوت با بازيكنان ايراني دارند و ايــن بازيكن هم طبق قراردادش با اســتقالل تمام طلبش را ميخواهد.»

خود مگويان هم البته به اين نكته تأكيد دارد كه بــه هيچ عنوان حاضر نيست قراردادش با باشگاه استقالل را فســخ كند. او درباره شايعاتي كه در خصوص فســخ قــراردادش به گوش ميرسد، اينطور توضيح ميدهد: «چرا بايد قراردادم را فســخ كنم؟ استقالل اول فصل از من خواســت از فهرست بيرون باشــم و من هــم قبول كردم. حاال هم باشــگاه موظف اســت تمام طلبم را به من پرداخت كند.»

او به پيشــنهادي كه در ابتداي فصل از يكــي از تيمهاي خوب ايران داشته اشــاره ميكند و در اين رابطه ميگويــد: « ابتداي فصــل از يكي از تيمهاي خوب ايران پيشــنهاد داشتم و ميتوانستم دوستانه از استقالل جدا شــوم اما نه رضايتنامها­م را دادند و نه از من در تيم استفاده كردند. يك ماه با استقالل تمرين كردم و در آخر هم من را از فهرست تيم كنار گذاشتند.»

مگويان بــه عالقهاش بــه بازي براي اســتقالل ميگويد و در همين راســتا بــه بيتدبيــري مســووالن باشــگاه در تصميمگيــر­ي دربــاره خودش اشــاره ميكند: «من دوست داشــتم در استقالل باشــم و امسال بــه اين تيــم كمك كنم امــا آقايان خودشــان نخواســتند. حاال هم چرا بايد با اســتقالل فســخ قرارداد كنم؟ من بازيكن اســتقالل هســتم اما در ارمنستان استراحت ميكنم و پولم را ميگيرم.»

او تأكيد دارد كه تا ريال آخر پولش را طبــق قرارداد از اســتقالل ميگيرد: «نيازي به مذاكره با مسووالن استقالل ندارم. از گذشــته هم مطالباتي دارم كه اگر به نتيجــه رســيدم آن را دريافت ميكنــم در غيــر اين صــورت به فيفا مراجعه خواهم كرد.»

اين حاصل تصميمهاي احساسي مسووالن باشگاه در عقد قرارداد و كنار گذاشتن بازيكنان است كه نتيجهاش ميشود بازيكني چون مگويان كه در خانهاش استراحت ميكند و پول خود را تمــام و كمال از باشــگاه ميگيرد. در همين شــرايط هستند بازيكنان و مربياني كه براي اين باشــگاه زحمت كشيدهاند و سالهاســت نتوانستهان­د مطالبات خود را از استقالل بگيرند!

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran