Iran Varzeshi

2 ضلع مثلث سوسنگرديها كنار هم

-

با بازگشــت حســن بيتســعيد بــه اهواز و امضــاي قــرارداد با فوالد خوزستان، بار ديگر شاهد تشكيل زوج رويايي بيتســعيد و زهيوي خواهيم بود. بيتســعيد كــه در ابتداي فصل با درخواســت ســيروس پورموســوي ســرمربي فوالد خوزستان براي حضور در اين تيم مواجه شــده بود، به دنبال روياهــاي خودش رفت و با اســتقالل تهران قرارداد امضــا كرد تا از اين تيم به تيم ملي برسد اما اوضاع بر وفق مراد بيتسعيد نبود و گل نزدنهاي او باعث شــد خيلي زود مورد انتقاد قرار بگيرد. به همين دليل او خيلي زود در فهرست مازاد آبيها قــرار گرفت تا بار ديگر به فوالد برگردد.

بيتســعيد كه ســابقه حضور در فوالد نوين را داشت و حتي با اين تيم بــه ليگ برتر صعود كــرده بود، خيلي دوست داشت در فوالد خوزستان توپ بزند امــا مخالفت دراگان اســكوچيچ سرمربي وقت قرمزهاي اهوازي، باعث شد مســير او تغيير كند و به استقالل خوزســتان و سپس اســتقالل تهران برود. بعد از اين وقفه، حسن بيتسعيد باالخره به فوالد خوزســتان برگشت تا اين بار در كنار ســيروس پورموســوي و رحيــم زهيوي به دنبال رســيدن به روزهاي خوبش باشد.

حســن بيتســعيد كه اميد دارد با فوالد خوزســتان بتواند به تيم ملي برســد، حاال فقط به فكر اين است كه آن زوج رويايــي را با رحيــم زهيوي تشكيل دهد.

اگرچه در اين ميــان جاي خالي مهدي زبيدي حس ميشود اما تا االن 2 ضلع مثلث خطرناك سوسنگرديها به هم رســيدهاند تا فوالد حاال با خط حملــه قدرتمندي به مصاف حريفانش در نيمفصل دوم برود.

حسن بيتسعيد طي 2 فصل بازي در استقالل خوزستان 19 گل براي اين تيم به ثمر رســاند و تبديل به بهترين گلزن آبيپوشان جنوبي در تاريخ ليگ برتر شــد. او حاال رنــگ پيراهنش را تغييــر داده و در پي گلزني براي فوالد خوزستان اســت. به ثمر رساندن گل شماره 20 بيتســعيد در تاريخ ليگ، ميتواند شــروع آغاز موفقيــت او در لباس فوالد خوزستان باشد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran