Iran Varzeshi

تمرين ۹ پارا دووميدانيك­ار با مربي خارجي

-

تمرينات تيم ملي پارا دووميداني درحالي برگزار ميشــود كه ۹ نفر در تهران تمرينات متمركزي را با ســه مربــي خارجي انجام ميدهند و ساير ملي پوشان در پنج شهر ديگر با مربيان تيم ملي تمرين ميكنند.

تمرينات مليپوشــان براي حضور موفق در بازيهاي پاراآســيا­يي جاكارتا درحالي برگزار ميشــود كه ۹ نفر در تهران تحت نظر ســه مربــي خارجي تمرين ميكنند. يك مربي با ســه دونده و دو مربي ديگر با شش پرتابگر فعاليت ميكنند.

تمرينات مليپوشــان به صورت متمركز در آكادمــي ملــي المپيــك و پارالمپيك و مجموعه ورزشي آفتاب انقالب انجام ميشود.

ساير ملي پوشان به صورت غير متمركز در آذربايجان شرقي، تهران، لرستان، فارس و خوزستان با مربيان تيم ملي تمرين ميكنند. براســاس برنامه ريزي انجام شــده هر مربي حداكثر با ســه ورزشكار تمرين ميكند. در بخش بانوان نيز مربيان خانم در شهرستانها تمرينات ملي پوشان را تحت نظر گرفتهاند. اين تمرينات تا اسفندماه ادامه دارد و در ســال جديد مرحله نهايي انتخابي تيم ملي برگزار ميشــود تا تركيب تيم ملي جهت اعزام به بازيهاي پاراآســيا­يي جاكارتا مشخص شود.

بــه دليل تعدد رشــته هــا در دو و ميدانی جانبــازان و معلوالن و مشــكالتی كه هم برای ورزشــكارا­ن وجود دارد و هم به لحاظ ســخت افزاری برای فدراسيون وجود دارد، فدراسيون تالش در برگزاری اردوهای متمركز با مشكالت زيادی روبرو است و به همين دليل تالش می كنند تا اردوها در استان ها تقسيم شود و هر ورزشكاری در شهر خود تمرين می كند. در آســتانه اعزام به مسابقت بين المللی و با مشخص شدن تركيب نهايی اردوها به طور متمركز برگزار می شود.

اعزام سه دوچرخهسوار معلول به مسابقات قهرماني آسيا

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran