Iran Varzeshi

فتاحي: من راي باشگاهها را ابالغ ميكنم

-

ســعید فتاحي دربــاره اظهارات افشــین پیرواني مدیر تیم پرســپولیس مبني بر اینکــه بعضي از آقایان در رادیو و مطبوعات از قبل راي انضباطي و محرومیت باشگاهها را اعالم ميکنند اینطور حرف ميزند: «دقیقا منظور آقــاي پیرواني من بودم چرا کــه من راي را به باشــگاهها ابالغ ميکنم. براي مثال بازيهاي استقالل و پرسپولیس. اگر در این بازيها هواداران بطري پرتاب کنند یا کاري انجــام دهند من راي را اعالم ميکنم. با توجه به اینکه چوب خطهاي باشــگاه پرسپولیس زیاد بود من به همه خبرنگاران از قبل راي کمیته انضباطي را اعالم کردم که شــاید این باشــگاه محروم شود. فکر نميکنم چیز خاصي باشد. در حال حاضر اگر هم تیمي محرومیت داشته باشد از قبل اعالم ميکنم.»

او حرفهایــش را اینطــور ادامــه ميدهــد: «در خصوص جام حذفي باید بگویــم آقاي پیرواني اوال آن زمان سرپرست پرسپولیس نبود. ميتوانید از خوردبین ســوال کنید. شــب قبل از بازي در خصوص این بازي با توجه به آلودگي هوا سرپرســت باشــگاه پرسپولیس را مطلــع کردم که باید منتظر شــویم ببینیم روز بازي شــرایط آلودگي هوا چطور اســت چون معلوم نبود که بازي قرار است برگزار شود یا خیر. من هم ساعت 11 به باشگاه پرسپولیس اعالم کردم طبق قانون رفتار کردیم و فکر نميکنم مشکلي باشد.»

فتاحي اشــارهاي به صحبتهــاي برانکو دارد: «با بیشــتر رســانهها در این خصوص صحبت کردیم ولي مــا که نبایــد براي برنامه ســازمان لیگ از ســرمربي پرسپولیس و مسووالن این باشــگاه اجازه بگیریم. اگر تغییراتي صورت گرفته اســت به خاطر این اســت که بیشتر بازيها پنجشــنبه و جمعه برگزار ميشود. بازي اســتقالل و ذوبآهن یکشنبه انجام ميشــود. به این ترتیب برنامه تغییر کرد. باید بگویم برنامههاي سازمان لیگ از قبل مشــخص شده است و هیچ تغییري صورت نگرفته است.»

مسوول برگزاري مســابقات لیگ برتر در خصوص اینکه آیا نامهاي از ســوي ســازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران بابــت برنامههاي کيروش به باشــگاهها ارســال شــده اســت یا خیر، ميگوید: «ما دو دفعه به تمام باشــگاهها نامه ارسال کردیم چرا که نميدانستیم نفرات دعوت شده به تیم ملي چه کساني هستند. براي همین به تمام باشــگاهها ابتدا برج هشــت نامه ارسال کردیم و براي اطمینان هم روز گذشــته باز هم نامهاي را به باشگاهها فرستادیم تا از برنامه کيروش و تاییدیه فدراســیون فوتبال مطلع شــوند. بعد از بازي لیگ هم بازیکنان دعوت شــده به تیم ملي ميتوانند در اختیار کيروش قرار گیرند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran