Iran Varzeshi

از سفر اتوبوسي تا مشكل آب و غذا در تيم ليگ برتري

-

محمدرضا اسالمي با ابراز رضايت از تالش بازيكنانش در ليگ برتر بســكتبال ميگويد، ما امكانات حداقلي را نيز نداريم اما بازيكنانم از جان و دل مايه ميگذارند.

سرمربي تيم بسكتبال نيروي زميني ابتدا درباره مشــكالت اين تيم در طول فصل اينطــور اظهارنظر ميكند: «تربيت بدني ارتش مشــكالت مالي زيادي دارد و تيمهاي ورزشــي آن تحت فشــار قرار دارند. اعتبارات كم شــده، برخي اماكن كه كمك مالي ميكردند به دليل بدقولي پيمانــكار تعطيل شــدهاند و مشــكالت بيشتر شده است.

ما از ابتداي فصل مشــكالت مالي زيادي داشــتيم اما تــالش كرديم تا با حمايت مديريت مجموعــه تربيت بدني نيروي زميني كار را پيش ببريم اما خب مســكنها براي كوتاه مدت هستند و در دراز مدت گريبانگير ميشوند كه اكنون شدهاند.»

او در پاسخ به اين سوال كه تيم تمام سفرهايش را اتوبوسي انجام ميدهد نيز ميگويد: «بله ما همه سفرها را با اتوبوس ميرويم و همين كارمان را سختتر كرده است. بازيكنان فرصتي براي استراحت و تمرين ندارنــد. ما بــازي ميكنيم و به ســمت تهران سفر ميكنيم و يك جلسه تمرين ميكنيم و دوباره بازي داريم.»

اسالمي در پاســخ به اين سوال كه گفته شده بازيكنان حتي از نظر غذا و آب هم مشــكل دارند، آيا اين موضوع صحت دارد؟ نيز ميگويد: «من به شــما گفتم كه حداقلها را نداريــم و حتي پايينتر از امكانات اوليه هســتيم. ما حتي گاهي سرويســي كه بازيكنان را از محل تمرين به خوابگاه ببرد را نيز در اختيار نداريم. از نظر آب و غذا نيز مشكل داريم.»

او در ادامــه دليــل ماندنش در اين تيم را تعهد به بازيكنانش عنوان ميكند: «با همه اين مشــكالت بازيكنان واقعا از جان و دل مايه ميگذارند. بدون قرارداد مالي و با اين همه مشكل تالش ميكنند. ما برابر دانشــگاهآ­زاد نيز عملكرد بسيار خوبي داشــتيم اما به هر حال زورمان به آنها نرســيد. من از همه بازيكنانم تشكر ميكنم. واقعا اگر امسال هم ماندم و كار كردم دليلش تعهد بــه همين بازيكنان بــود. خيلي از آنها بــه خاطر حضور من جذب مجموعه شــدند و من براي اينكه به آنها تعهد داشتم، ماندم و كار را ادامه دادم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran