Iran Varzeshi

آزمون، چهارمين بازيكن برتر آسيا

-

سون هيونگ مين ستاره كرهاي تاتنهام و تيم ملي كره جنوبي در مســير صعود به جــام جهاني 2018 با انتخاب خبرنگاران و سردبيران شاخص رســانههاي آسيا عنوان مرد سال آسيا را تصاحب كرد.

هيونگ مين با كســب 157 امتياز در رده اول قرار گرفــت و پس از اين بازيكن، عمر خريبين ستاره سوري الهال رده دوم را با 127 امتياز به دست آورد.

خريبين از ســوي ایافسی بهعنوان بهترين بازيكن سال آسيا در ميان بازيكناني كه در اين قاره حضور داشتند، انتخاب شده بود اما در اين نظر سنجي پايينتر از ستاره گرانقيمت تاتنهام قرار گرفت.

رده ســوم اين نظر ســنجي به رافائل ســيلوا مهاجــم گلــزن اوراوا ردز ژاپــن اختصاص دارد كه در فصل جاري بهعنوان قهرمان ليگ قهرمانان آسيا دست پيدا كرد و با 57 امتياز عنوان سوم را كسب كرد.

ســردار آزمون بهترين گلزن تيم ملي در مســير صعود ايران به جام جهاني با 51 امتياز در رده چهارم اين جدول قرار گرفت تا بهتريــن رتبه را در ميان بازيكنان ايراني داشته باشد.

رضا قوچان نژاد مهاجم تيم ملي ايران در اين نظر سنجي در رده دوازدهم، مهدي طارمي بازيكن تيم فوتبال پرســپوليس و تيم ملي ايران در رده ســيزدهم و عليرضا جهانبخش ســتاره ايراني آلكمار با 6 امتياز در رده شانزدهم قرار گرفتند.

اين جايزه با نظر ســنجي از ميان 42 خبرنگار و ســردبير شــاخص ورزشي قاره آسيا برگزار شد كه در فهرست معرفي شده پائولينهو ســتاره فصل گذشته ليگ چين و حال حاضر بارســلونا نيز حضور داشت اما در نهايت پايينتــر از آزمون در رده پنجم قرار گرفت.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran