Iran Varzeshi

خديرا: در اوج دوران بازيگريام هستم

-

ســامي خديــرا، هافبــك يوونتوس ميگويد احساس ميكند كه اكنون در اوج دوران بازيگــريا­ش به ســر ميبرد و حتي نســبت به زماني كه در رئــال مادريد توپ ميزد هم بهتر بازي ميكند.

خديــرا برخالف ابتداي فصل كه آن را ضعيف شــروع كرد اكنون مدتي است كه بازيهــاي قابل قبولي را براي بانوي پير به نمايــش ميگذارد. او كه در ماه ســپتامبر دچار مصدوميتي شــد كه يــك ماه كامل خانهنشــين­اش كرد، پس از بازگشــت به ميادين روندي صعودي را در پيش گرفت.

خديرا در گفتوگو با شــبكه اســكاي اســپورت ايتاليا گفت: «مــا عمال در حال حاضــر همان تعــداد امتياز را در ســري A كســب كردهايم كه فصل گذشــته در همين مقطع داشــتيم. پــس ميتوانيم از عملكردمــا­ن راضي باشــيم. بــا اين حال، براي بردن اســكودتو، ما بايد در نيمه دوم فصل هم همانگونه امتياز كســب كنيم كه در نيمــه دوم فصل گذشــته. در اين فصل شروعمان خوب نبود چون امتيازات برخي از بازيهــا را از دســت داديم اما االن روي فرم هســتيم. ما فقط يك امتياز از ناپولي صدرنشــين عقب هستيم و اين تنها چيزي است كه بايد نسبت به فصل گذشته تغيير كنــد و االن هم داريم بــراي محقق كردن اين موضوع تالش ميكنيم. شرايط من هم همينطور اســت. در ابتداي فصل به دليل مصدوميت جزيیام عملكرد خوبي نداشتم اما االن احســاس ميكنم از نظر فيزيكي و رواني در اوج هستم.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran