Iran Varzeshi

دليل‌ناكامي‌لوكا‌در‌تبريز:‌بي‌اعتمادي

-

دليل نتيجه نگرفتن و ناكامي لوكا بوناچيچ در گســترش فوالد مشخص شد.

نصيرزاده مديرعامل ايــن باشــگاه در همين رابطه گفته: «لوكا بوناچيچ جزو مربياني بــود كه به همه بياعتماد بود، او اصا دســتياران ايراني خود و سرپرســت تيــم را قبول نداشــت و مدام با همه آنها در حال جر و بحث بود. البته كه به لحاظ فني بوناچيچ مربي خيلي خوبي بود اما همين مسائل باعث شده بود بين او و بازيکنان يك فاصله ايجاد شــود. از طرفي وقتي مربي از بازيکنان دور ميشــود، بازيکنان بايد با هم اتحاد و دلبســتگي داشــته باشند تا بتواننــد كارها را پيش ببرنــد اما در آن مقطع گسترش فوالد از اين بابت هم مشکل داشت.»

مديرعامل گســترش فوالد درباره تســويه حســاب با لوكا ميگويــد: « بوناچيچ پيش از پايان نيم فصل با باشــگاه گســترش فــوالد قطــع همکاري كــرد اما هم اين مربي و هم دســتياران­ش به اندازه همکاري تا پايان نيم فصل از گسترش فوالد پول گرفتند.»

باشگاه استقال بابت انتقال داريوش شجاعيان با گسترش تسويه حساب كــرد؟ نصيــرزاده تأكيد ميكند: « هيچ مشــکلي در ايــن زمينه وجود ندارد. مدريت باشگاه استقال هزينه الزم براي جــذب داريوش شــجاعيان را تقريبا به صورت كامل به ما پرداخت كرده است، در واقع اينطور بگوييــم كه ما بابت انتقال داريوش شــجاعيان چند فقره چك از باشــگاه استقال گرفتيم كه به جز يکي، همه آنها پاس شــده اســت، چك باقيمانــد­ه هم هفته آينده نقد خواهد شــد. در كل پول خوبــي از انتقال داريوش شــجاعيان گرفتيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran