Iran Varzeshi

قلعهنويي: قبال 8 نفره بازي ميكرديم االن 11 نفره

به اندازه تمام سالهاي مربيگريام فرياد كشيدم

-

ســومين برد متوالي ذوبآهن به دست آمد تا اين تيم موقعيت خود را در جدول ردهبندي بهبود بخشــد. امير قلعهنويي پــس از برد مقابل پيكان گفــت: «فكر ميكنم مقابــل پيكان به اندازه كل ســالهاي مربيگريام داد و فريادكردم. اين اولين بار بود كه ۳ برد پشــت هم در اين فصل داشــتيم و واقعا از بچههاي تيمم ممنونم كه تالش كردند. اين بازي افسوسي دارد چون هم ممكن بود بازي مساوي و هم ممكن بود با اختالف چند گل به ســود ما تمام شود. ما در سهقدمي و در حالت ۳ به تك گل نميزنيم كه اين براي من سوال است. ميتوانستيم بازي را با گلهاي بيشتري ببريم و شانس آورديم توپ دقيقــه ۳۹ آنها گل نشــد. اميدواريم اين روند ادامه داشته باشــد و جا دارد از آذري و هيات مديره تشكر كنم.»

قلعهنويي در پاســخ به اين سوال كه چرا در اواخر بــازي عصباني بود، گفــت: « من از بازيكنان خودمان ناراحت و عصباني بودم و اين موضوع هم دليل داشت. دليلش اين است بازيكني كه هفته قبل خوب بوده به يكباره در يك هفته كال تغيير ميكند.»

قلعهنويي در خصوص اينكه آيا براي فصل آينده برنامهريزي براي حضور وي صورت گرفته است يا خير، گفت: « اصل موضوع اين است كه وقتي وارد يك تيم ميشويد بايد به فكر در خروجي باشيد. اصفهان جايي است كه من از آن خاطرات بســيار خوبي دارم ولي امسال خيلي اذيت شدم. اتفاقات هم درون خانوادگي اســت كه خيلي از شــما آن را ميدانيد. ما االن يازده نفره بازي ميكنيم ولي قبال هشــت نفره بــازي ميكرديم. اصال بايد ببينيم ما را ميخواهند يا خير.» نكته: به نظر ميرســد منظور امير قلعهنويي ۳ بازيكني هستند كه براي انجام خدمت سربازي راهي تراكتورساز­ي شدهاند. ۳ بازيكن به نامهاي احسان پهلوان، دانيال اسماعيليفر و مهدي مهديپور.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran