Iran Varzeshi

شكايت پديده از ايماني به جايي نميرسد

-

اگرچه باشــگاه پديده مشــهد اصرار دارد از اكبر ايماني شكايت كند اما به نظر ميرسد شكايت اين باشگاه راه به جايي نخواهد برد.

اكبــر ايماني هافبــك تيم ملي كشورمان، چند روز قبل قرارداد خود را به صورت يك طرفه با پديده مشهد فســخ كرد و به ذوبآهــن اصفهان پيوســت. وقتي ايــن اتفــاق افتاد، كريمويي مديرعامل باشــگاه پديده مشهد به صراحت اعالم كرد از ايماني به خاطر اين مساله شكايت ميكند. كريمويي حتي از مستنداتي صحبت كرد كه ميتوانــد ايماني را برگرداند و از ذوبآهــن هم شــكايت كند اما ظاهرا باشگاه پديده براي اين مساله راه بــه جايي نخواهد برد چراكه اكبر ايماني كامال قانوني از پديده مشــهد جدا شده.

ظاهرا باشــگاه پديده مشــهد، تصميم ميگيرد ابتدا مطالبات فصل گذشــته بازيكنانش را تســويه كند و بعــد از آن، بــه بازيكنان پرداختي داشته باشد.

در مــورد اكبر ايمانــي هم اين مساله رعايت شد و باشگاه پديده ابتدا مطالبات فصل گذشته اين بازيكن را داد و بعــد از آن بــراي اين فصل به ايماني پرداختي داشت. پرداختيهاي ايماني بــراي اين فصل به 20 درصد ميرســد كه با توجه به بندي كه در قــراردادش آمده بود، اگر اين بازيكن 40 يا 45 درصــد از مطالباتش را تا نيــم فصل نگيــرد، ميتواند يكطرفه فسخ كند و جدا شود.

بر اين اســاس ايماني هم طبق اين پرداختــي، قراردادش را يكطرفه فســخ كرد. حــاال ظاهرا مســووالن باشگاه پديده مشهد در تالش هستند تا با به حساب آوردن پرداختيهاي­ي كــه براي فصل گذشــته اين بازيكن داشــتند، او را برگرداننــ­د اما به نظر نميرســد اين مســاله راه به جايي ببرد و در نهايت باشگاه پديده در اين پرونده بازنده خواهد شد.

هميــن مســاله هم باعث شــد ســعيد آذري مديرعامــل باشــگاه ذوبآهــن اصفهان با خيــال راحت بگويد، اگر باشگاه پديده مشهد قصد دارد شــكايت كند، مشكلي نيست و ميتواند اين كار را انجام دهد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran