Iran Varzeshi

اژدريزاده: عبدا... زاده از پانيونيوس پيشنهاد دارد

-

عليرضا اژدريزاده مديرعامل باشــگاه فوالد خوزستان درباره پيشــنهاد اروپايي احمد عبدا... زاده ميگويــد: «عبدا... زاده از تيم پانيونيوس يونان پيشــنهاد دارد ولي بعد از بررسي اين پيشنهاد در هيات مديره و مشــورت با ســرمربي، درباره آن تصميم ميگيريم. اگر جدايي عبدا... زاده به صالح باشــد، اين اتفاق رخ ميدهد. اگر هم بنا باشــد اين بازيكن در فوالد بماند، بــه كارش ادامه خواهد داد.» اژدريزاده درباره اينكه باشــگاه چه شــرط و شروطي براي جدايي عبدا... زاده دارد و اينكه گويا پورموسوي مخالفتي با انتقال ايــن بازيكن ندارد، ادامه ميدهد: «ما بايد منافع باشــگاه خودمان را در نظر بگيريم. اگر باشــگاه و هيات مديره به اين نتيجه برسند كه عبدا... زاده بايد كنار تيم باشــد، پورموســوي سرمربي تيم هم مخالفتي نخواهد داشــت. امروز جزييات اين پيشــنهاد بررســي خواهد شــد. به هر حال ما ســعي ميكنيم مسير پيشرفت را براي بازيكنانما­ن باز بگذاريم.»

مديرعامل باشــگاه فوالد در رابطه با اعتــراض رحيم زهيوي به تعويضش در بازي مقابل ســياهجامگ­ان هم ميگويد: «در فوالد عالوه بر نتيجه، نظم و انضباط هم اهميت دارد. فرقي هم نميكند چه بازيكني بيانضباطي كند. هفتههاي گذشــته گزارشي از ايمان مبعلي به باشگاه رسيد كه آن را بررسي كرديم و برخورد الزم را هم داشتيم. اگر هر بازيكن ديگري هم مرتكب تخلف شود و گزارشش به باشگاه برسد، قطعا با او برخورد ميشود.»

عليرضا اژدريزاده درباره شــائبههاي­ي كــه پيرامون پيراهن مشكي سيروس پورموسوي ســرمربي اين تيم و نتايج فوالد ايجاد شــده، اينچنين توضيح ميدهد: «توانايي يك مربي مهمتر از رنگ پيراهنش اســت. اگر لباس مشكي پورموسوي به سفيد يا قرمز هم تغيير يابد باز هم نتابج ما فرقي نميكند چون او يك مربي توانمند اســت.» اژدريزاده در رابطه با احتمال جذب بازيكنان بيشــتر در نقــل و انتقاالت نيم فصل و وضعيت مدافع رومانيايي ميگويد: «ما تاكنون مجتبي حقدوست، حســن بيتسعيد و فرشاد ساالروند را به خدمت گرفتهايم. اگر ســرمربي درخواست داشته باشد، باز هم نسبت به برطرف كردن نقاط ضعف اقدام ميكنيم. مدافع رومانيايي هم در تمريناتمان حضور داشت ولي بعيد است به تيم فوالد اضافه شود.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran