Iran Varzeshi

فقط در يك صورت کين را میفروشيم مائوريسيو پوچتينو:

-

مائوريسيو پوچتينو، سرمربي تاتنهام ميگويد كه اين باشــگاه به هيچ قيمتي حاضر به فروش ستاره انگليسی خط حملهاش هري كين نيســت و تنهــا در صورتي ممكن اســت حاضر به فروش او شود كه خودش شخصا از مسووالن باشگاه بخواهد با رفتنش موافقت كنند.

تاتنهام از سال 2012 تاكنون دو تن از ستارههايش لوكا مودريچ و گرت بيل را به رئال مادريد فروخته اســت و اكنون كهكشانيها چشم به جذب كين 24 ســاله دارند اما پوچتينو قصد ندارد به آســاني او را از دست بدهد.

سرمربي آرژانتيني سفيدپوشان لنــدن گفت: «اميــدوارم هري كين سالها اينجا بماند و براي ما گلها و پيروزيهاي فراواني را به ارمغان آورد و در كنار هم جام ببريم. اين چيزي اســت كه ما ميخواهيم. با توجه به مســووليتی كه در قبال باشــگاهي ماننــد تاتنهــام دارم، ميگويم كه اگر رئــال مادريد بيايد، مــا به آنها ميگوييم كه او را نميفروشــي­م. او اينجــا ميماند و بايد ايــن را درك كند. كين قيمت ندارد چون ما اينجا عاشق او هستيم. او فروشي نيست. با اين حال اگر او همانطور كه مودريچ يا بيل خواستند، خواهان رفتن باشد و مساله ميل شخصي خود او درميان باشد، آن وقت بايد ديد چه ميشود امــا تــا االن چنين اتفاقــي نيفتاده است.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran