Iran Varzeshi

رضا عنايتي بدون باخت در نيمفصل دوم

-

مشکيپوشــا­ن در دقيقــه 2۹ بــا گل محمدمهدي عســگري از شکست مقابل فوالد گريخت تا ركــورد نباختنهاي عنايتي در نيم فصل دوم ادامه داشــته باشــد. عنايتي كه از هفته پانزدهم هدايت اين تيم مشــهدي را بر عهده گرفته تنها در يــك ديدار مقابل پارس جنوبي جم بازي را باخته اســت آن هم با گل پنالتي در دقيقه 6۹.

مشکيپوشان با آغاز نيم فصل دوم روند بازي خوبش را ادامه داد و در اين ســه هفته نيز بازي تماشاگرپسـ­ـند آنها تــوام با نتيجه بوده است. شاگردان عنايتي در هفته اول دور برگشت با تســاوي بدون گل امير قلعهنويي و ذوب آهــن را در اصفهــان متوقــف و در بازي بعد ســپيدرود رشت را با دو گل يونس شاكري با شکســت بدرقه كردند. آنها امروز و در ديدار هفته هجدهــم خود نيز فوالد را متوقف كردند.

مشکيپوشــا­ن كه رضا شــربتي، روحا... ســيف اللهــي و محمدرضا خرســندنيا را از دســت داد، با جذب نفراتــي همچون حنيف عمران زاده، فرزاد زامهران و حســين بهرامي ســعي در تقويت تيــم خود داشــتهاند. نکته قابل توجه شــاگردان عنايتــي در اين ۴ بازي تغيير روش بازي آنهاســت. بازيکنان اين تيم بــا دوندگي زياد و ارائه بازي درگيرانه ســعي در تخريــب بازي حريف دارند و هرگاه صاحب توپ ميشوند نيز با حركت وينگرهاي سرعتي خود به ســد دفاعي تيم مقابل نفوذ ميكنند. نظم تيمي و افزايــش تعداد پاسهاي صحيح و كاهش اشــتباهات فردي در تيم باعث شده اين تيم مشهدي روند رو به رشدي را در پيش بگيرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran