Iran Varzeshi

دعوت به مراسم

-

خبر رســیده که ژرژ وه آ رییس جمهور لیبریا شــده و آرســن ونگر را به میهماني ریاســت جمهورياش دعوت کرده.داشــتیم به این فکر ميکردیــم که اگــر فوتبالیســ­تهاي ما رییس جمهــور شــوند چه کســاني اجــازه حضور در میهماني ریاست جمهوريشان را ندارند؟

علي دایي:

محمد مایلي کهن که سرلیست است! حمیدرضا سیاسی(رییس ســابق هیات مدیره پرسپولیس) هم احتماال همینطور! طاهري نفر بعدي است.

محمد مایلي کهن:

حاجي چون چرخشهــاي دقیقه نودش خیلي مشهود اســت احتماال وقتي رییس جمهور شد در مخالفت با خودش استعفا ميدهد! میهماني گرفتــن هم تعطیل! وقتي راي آورد اول میرود صدا و سیما را از دست آقاي کيروشي پور آزاد کند، بعــد کيروش را دعــوت ميکند به کاخ ریاســت جمهوري و از همانجا برایش دربست ميگیرد به مقصد پرتغال! بعــد خــودش را بهعنوان ســرمربي تیم ملي منصوب ميکند و از ریاســت جمهوري استعفا ميدهد! بالفاصله فیفا بــه دلیل دخالت دولت در ورزش مــا را تعلیق ميکند. بعد هم نماینده آمریکا در ســازمان ملل خواستار تشکیل جلسه فوري شــوراي امنیت براي بررســي مشــکل ميشــود! بعد مایلي کهن با پــرواز اختصاصي مــيرود نیویورك و در صحن ســازمان ملل با عصبانیت، ســوزان هیلي را تهدید به مصاحبه آتشین میکند. بعد هم ميرود پشت تریبون، از همان اشکهایي رو ميکند که یک زمان براي داورها ميریخت!

علي کریمي:

علي کریمي براي رییس جمهور شــدن خیلي خوب اســت! از همان روز اولي که در انتخابات شــرکت ميکند، تا روزي کــه تایید صالحیت شــود یا نشــود، بعد در مناظرهها شرکت بکند یا نکند، بعد راي بیاورد یا نیاورد، کال سرش در گوشــي تلگرامش است و مشغول کنایه زدن به این و آن! رییس جمهور شــود از لحظه تحلیف تا لحظه انتخاب وزرا دارد در کانال تلگرامش با صد نفر دعوا ميکند!

سردار آزمون:

به علت شرکت در مراسم جشن تولدس اسبش، میهمانــي رییس جمهور شــدن را از دســت ميدهد!

اشکان دژاگه:

به مناسبت رییس جمهور شدن چند خالکوبي جدید انجام ميدهد و تیم نصب کننده خالکوب را به مراسم دعوت ميکند.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran