Iran Varzeshi

جباروف: محروميت من به خاطر اعتراض برانكو بود

-

ســرور جباروف به دليل خطاي شــديد روي بازيكن اســتقالل خوزســتان تا اطالع ثانوني محروم شده اســت و باشگاه استقالل در آستانه بازي حساس برابر سايپا بهترين بازيكن خود از اول فصل را در اختيار نخواهد داشت.

ســرور جباروف كه از ايــن محروميت ناراحت به نظر ميرســد در اين بــاره ميگويد: «اين حكم باور كردني نيســت چون من اصال ضربهاي نزدم. در آن صحنه بازيكن حريف تعادلش را از دســت داد و به زمين افتاد. من نتوانستم خودم را كنترل كنم و به او برخورد كردم. نه عمدي در كار بود و نه برخورد شــديدي داشتم. اصال در شخصيت فوتبالی من نيســت كه بخواهم بازيكني را از عمد بزنم و هرگز چنين كاري را در عمر فوتبالم انجام ندادهام. من هميشــه به سالمت بازيكن حريف اهميت ميدهم و اين صحنه هم برخورد شديدي بين ما اتفاق نيفتاد.»

هافبك اســتقالل در ادامه با انتقاد از حكم كميته انضباطي اين واكنش را نشــان میدهد: «ســوال من از كســاني كه من را محروم كردهاند اين اســت كه اگر من خطاي شــديد كردهام بازيكن حريف چطور تا پايان بازي بدون مشكل بازي كرد. من هرگز برخورد شديدي با بازيكن استقالل خوزستان نداشتم. شنيدم كه سرمربي پرسپوليس به محروم نشدن من اعتراض كرده است و فكر ميكنم محروميت من به خاطر اين فشــارها بوده است. اصال انتظار نداشتم كميته انضباطي به خاطر اظهارات ســرمربي پرسپوليس من را محروم كند و اميدوارم اين حكم لغو شود چون اين محروميت حق من نيست.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran