Iran Varzeshi

مرتجي: تيم ملي هندبال در قطر به شرايط آرماني ميرسد

-

مربــي تيم ملــي هندبال ايران اميدوار اســت تيم ملــي بتواند در رقابتهاي قهرماني آســيا رقباي خود را شكســت دهد و به هدف اصلي خود كه كسب سهميه جهاني است، دست يابد.

شهداد مرتجي در مورد شرايط تيم ملي هندبال در اردوي اسلووني ميگويــد: «۰1 الي 11 روزي كه در اســلووني بوديــم، ماجك تنها ۰5 درصد زمان داشــت كه روي هماهنگي تيــم در حمله و دفاع كار كند و بيشــتر تمركز براي آمادگي بدني مليپوشــان بود. در اين اردو نسبتا در فاز دفاع و دروازهبان خــوب كار كرديم، ولي در ضربات حمله هنوز بايد كار شود. در فرصتي كه ما در قطر خواهيم داشت قطعا ماجك تيم را در ضربات حمله به شرايط آرماني خواهد رساند.»

مربــي تيم ملي هندبــال در مورد بازي با تيم ملي اســلووني ادامه ميدهــد: «تيم ملي اســلووني يك تيم قدرتمند و داراي جايگاه ســوم جهان اســت اما بازيكنان ما هم خيلي خوب جنگيدند. اگر ما در ضربات آخر مقداري دقت ميكرديم اختالف گلها كمتر ميشــد اما از اين بابت خوشحال هستيم كه بچهها بدون آسيب اردو را ترك كردند.»

مرتجي در مورد پيشبينياش از جايگاه ايران در مسابقات قهرماني آســيا ميگويد: «همه تيمهاي حاضر در اين مسابقات همچون بحرين، كره و ژاپن واقعا خوب كار كردهاند و تداركات خوبي داشــتهاند اما خب تيم ما هم تيم خوبي است و اميدوارم كه بتوانيم سهميه مسابقات جهاني را به دســت آوريم و بعد از آن به مدال هم فكر ميكنيم. در حال حاضر تيم ملي هندبال ايران يكي از تيمهاي قدرتمند آسيا است.»

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran